וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסטיג: "גידי ואודי צריכים להוכיח לנו שהם לא נשברים"

הועד האולימפי קיים מסע"ת בבייג'ינג לסיכום ביניים של הופעות הישראלים. המנהל המקצועי התייחס לשייטים. ספורטאים נוספים נחתו בסין

ראשי הוועד האולימפי קיימו הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לסיכום הופעתם של הספורטאים בימים הראשונים של המשחקים האולימפיים. משלחת הספורטאים הראשונה, שכוללת את גל יקותיאל, אליס שלזינגר, הסייפים והטניסאים – תעזוב את בייג'ינג כבר מחר. במקביל, הגיעה לכפר האולימפי משלחת הספורטאים האחרונה עם המתעמלות האומנותיות, בת אל גטרר והיילה סטאין. סטאין הגיע עם פציעה קטנה בירך, אבל לא מדובר במשהו שמטריד יותר מדי את אנשי המשלחת כאן. בת אל גטרר ששומרת כשרות, לא תוכל לאכול בחדר האוכל של הכפר, והרב הראשי בבייג'ינג ידאג לתזונתה.

גילי לוסטיג, המנהל המקצועי של המשלחת בבייג'ינג, סיכם את ההופעה של הספורטאים שסיימו להתחרות והתייחס פחות לאלה שבאמצע: "אני מעדיף שלא להתייחס יותר מדי לשייט כרגע, אבל אנחנו מניחים שלגידי ואודי לא נותר סיכוי למדליה. אני מקווה שהם לפחות ייאבקו על מקום בעשיריה הראשונה, כדי להוכיח לנו שהם לא נשברים".

בסך הכל, הספורטאים שיעזבו את הארץ חזרו פחות או יותר על הדברים שנאמרו כשסיימו את חלקם. גל יקותיאל שאב כוח מהעידוד והתמיכה, אליס שלזינגר בונה על העתיד, תומר אור עדיין מנסה לנתח את מה שקרה לו ורם וארליך מאוכזבים. היחיד שחשב כמה ימים והגיע אולי למסקנה חדשה היה חיים חתואל, אביה ומאמנה של דלילה שאמר: "לא הייתי צריך לאפשר לה לצעוד בטקס הפתיחה כל כך הרבה זמן, אפילו מים לא מצאנו שם".

חדשה נוספת הגיעה לקראת תחרויות האתלטיקה שייפתחו ב-15 לאוגוסט. גילי לוסטיג קיבל הודעה על הגבהים שיעלו אוטומטית לגמרים בקפיצה במוט ובקפיצה לגובה. בקפיצה במוט זה יהיה גובה של 5.75 מ' ובקפיצה לגובה 2.32 מ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully