וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים לשחק ולהילחם יחד"

מאמן נתניה, לותר מתיאוס, מתכונן למשחק מול צ'רנו מורה בגביע אופ"א. שטראובר: "הריבים נובעים מרצונו של כל אחד להוכיח את עצמו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

שטראובר: "אין הגרלות נוחות בגביע אופ"א

ההזדמנות הגדולה של מכבי נתניה להיכנס לזירה האירופית ולתקוע שם יתד תגיע מחר (חמישי, 21.00) כשהקבוצה שבנה לותר מתיאוס תתמודד מול צ'רנו מורה מבולגריה. הערב קיימה נתניה מסיבת עיתונאים בה הובהר כי המטרה היא לצאת עם תוצאה טובה מהמשחק הראשון, שיתקיים בבלומפילד.

"השאיפה שלנו היא להגיע לסיבוב הבא", אמר מתיאוס. "יש לנו חלוצים טובים ואנחנו צריכים לעלות כקבוצה. אנחנו יכולים לעשות את זה ואני בטוח שיש לנו את היכולת לעשות את זה. אנחנו מתכוננים בדרך הכי טובה ומחר נראה מה יהיה. אני מקווה שבקבוצה מבינים שצריך להיות מרוכזים כל המשחק ולא רק ב-60 או 70 דקות. אנחנו צריכים לשחק ביחד ולהילחם ביחד".

לירן שטראובר, שספג שער עצמי ושער באשמתו המלאה, כשהכדור התגלגל מתחת לרגליו מול בני יהודה, שידר כי הוא אינו מתעסק בטעות הזו, ואמר: "מה שהיה נגד בני יהודה לא הרס לי את מצב הרוח. זו לא טעות של יכולת או קבלת החלטות. הייתה טעות, נגמר וממשיכים הלאה".

שטראובר, אחד הוותיקים בסגל של מתיאוס התבקש להשוות בין נתניה של השנה לזו של השנה שעברה, כשגם אז שיחקה באופ"א, ואמר: "גם בשנה שעברה היינו באופ"א והרגשתי בטוח, אבל אני חושב שסגנון האימונים שלנו והכל הולך לפי הרמות האירופאיות. זה לוקח זמן ומבחינתנו אנחנו מרגישים טוב ומוכנים למשחק. אנחנו נצטרך את העזרה של הקהל ואני מאמין שהאיצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום.

"עם תוצאה טובה אולי נצא לגומלין הרבה יותר בשקט. אני כבר יודע שאין שום משחק קל בגביע אופ"א. אני לא יכול לאמוד את הבדלי הרמות בין הקבוצות. בשנה שעברה חוסר הניסיון של הקבוצה במפעל היה מעט בעוכרינו. בשנה שעברה שיחקנו עם שני זרים במקום חמישה ואילו בניית הקבוצה השנה כבר הושלמה. אין לחץ. זה שיש ריבים וויכוחים זה בגלל הרצון של כל אחד להוכיח את עצמו ולהיות בהרכב. כל אחד חייב להיות דרוך לעונה הזו ואני רואה בזה דבר חיובי".

אלמוג כהן עשוי לעזוב בתום העונה

הקשר אלמוג כהן יעזוב את מכבי נתניה בתום העונה הנוכחית. בשלב זה, משפחתו של השחקן לא מוכנה לחתום על חוזה ארוך טווח עם מכבי נתניה. כהן יהפוך בתום העונה לשחקן חופשי והוא מחזיק במספר הצעות מקבוצות בליגת העל. בימים האחרונים נעשתה פנייה לא רשמית מבית"ר ירושלים כשגם מכבי חיפה התעניינה במהלך העונה שעברה בשירותיו של הקשר. בנתניה ניסו בשבועיים האחרונים לשכנע את משפחתו של הקשר לחזור לשולחן הדיונים, אבל זו סירבה ממה שהוגדר כ"סיבות אישיות".

גורם המקורב לעסקה אמר: "אלמוג לא יחתום על החוזה אלא אם כן נתניה תציע לו הצעה שאי אפשר לסרב לה. לפי מהלך העניינים, הוא יעזוב כנראה את נתניה ויחתום בקבצה אחרת בתום העונה". גורם בנתניה אמר: "תמוה שכהן מסרב לחתום על החוזה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully