וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: מישל דיין הזהיר את הבלמים מפופוב

יצחק סולומון

13.8.2008 / 14:31

מאמן עירוני קרית שמונה חושש לקראת המשחק מול ליטקס לובאץ' מהחלוץ הבולגרי. לביא שב להרכב, סספדאס ודוס סנטוס יקיימו בכורה אירופית

בעירוני קרית שמונה עושים הכנות אחרונות לקראת המפגש הכפול מול ליטקס לובאץ' הבולגרית במסגרת גביע אופ"א מחר (חמישי) בערב. בקבוצה מקווים להמשיך את היכולת הטובה באירופה לאחר שגברו בקלילות 0:3 על מוגרן ממונטנגרו לפני שבועיים.

המאמן מישל דיין יקיים הערב אימון מסכם באיצטדיון בו יתקיים המשחק ויתרגל את ההרכב שלו. דיין הזהיר את הבלמים שלו, יניב לביא וסלאח חסארמה, מהחלוץ הבולגרי, איבלין פופוב, בעל שתי הופעות בנבחרת בולגריה, שכבש בעונה שעברה עשרה שערים ונחשב לאחד השחקנים היותר מסוכנים של ליטקס. השחקנים צפו מספר פעמים ביומיים האחרונים בקלטות של הקבוצה הבולגרית.

הבולגרים הצליחו אתמול לעורר את חמתם של אנשי קרית שמונה כאשר לא דאגו לשריין להם מגרש אימונים, למרות סיכום מוקדם. כתוצאה מכך האימון בוטל ואנשי קרית שמונה הזועמים הבטיחו להתלונן באופ"א.

לביא חוזר להרכב של מישל דיין לאחר שנעדר מהמשחק האחרון במונטנגרו עקב הרחקה. הקשר הפרואני, חייר סספדאס, יערוך בכורה אירופית במדי הקבוצה, כמו גם הברזילאי, מייקון דוס סנטוס, שבקרית שמונה ניהלו מירוץ נגד השעון כדי לרשום אותו באופ"א. עבאס סואן, שלא שיחק ביום שישי מול הפועל תל אביב בגביע הטוטו, חוזר להרכב. החלוץ עומר פרץ ערך אימונים קלים בלבד והוא לא צפוי לפתוח בהרכב, אבל יחד עם זאת מזכירים בקבוצה כי גם לפני המשחק מול מוגרן הוא היה באותה סיטואציה, ובסופו של דבר שיחק וגם כבש.

"אנחנו רוצים להביא שמחה לתושבי קרית שמונה ולכל המדינה", אומר לביא לקראת המשחק, "המטרה שלנו תהיה לעשות תוצאה טובה ולהביא את ההכרעה לגומלין בארץ. המאמן הכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחק, ואני מאמין שעם רוח הלחימה שלנו, נדע לעשות תוצאה טובה".

"אנחנו מאוד מתרגשים", הודה הקשר גיא צרפתי, "אבל יחד עם זאת גם בטוחים ביכולתנו. מישל הכין אותנו מצוין למשחק, ועכשיו הכול תלוי בנו". מאמן מכבי תל אביב, רן בן שמעון, האיש שהביא את קרית שמונה לאירופה, התקשר לדיין ואיחל לו הצלחה לקראת המשחק.

המשחק יתקיים באיצטדיונה הביתי של ליטקס, המכיל 7,500 מקומות ישיבה. בליטקס מעריכים שיגיעו כ-3,000 צופים למשחק. אגב, באתר של ליטקס נקראת הקריה "הפועל שמונה". רק כמה עשרות אוהדים צפויים להגיע היום מקריית שמונה, זאת בגלל העלויות הגבוהות.

ההרכב המשוער: דני עמוס, ברק בכר, סאלח חסארמה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, מייקון דוס סנטוס (רן קוז'וק), חייר סספדאס, גיא צרפתי, אגודה קאובינה, יובל אבידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully