וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך יוק

13.8.2008 / 18:32

טקסס הפכה פיגור של עשר ריצות ליתרון בבוסטון, יוקיליס העניק לרד סוקס ניצחון במשחק מטורף - 17:19. מילווקי מתקרבת לקאבס

בוסטון - טקסס 17:19

וואו, איזה משחק פסיכי היה בפנוויי פארק. דייויד אורטיז חבט באינינג הראשון לשני הומרים של שלוש ריצות כדי להעלות את הרד סוקס ל-0:10 ולהעניק קרקע נוחה לנאקלבולר צ'רלי זינק, במשחק הבכורה שלו במייג'ורס. אלא שביתרון 2:12 קרס זינק באינינג הרביעי, והוא והבולפן העניקו לטקסס שמונה ריצות שצימקו ל-10:12. הרד סוקס עלו ל-10:14, הריינג'רס שמו עוד חמש ריצות בדרך למהפך מדהים - 14:15 ואחר כך 14:16. מהפך מושלם? בוסטון צימקה בתחתית השביעי ל-16:15 ובשמיני חבט קווין יוקיליס להומר השני שלו במשחק, בן שלוש ריצות, שעשה סוף לפארסה. ג'ונתן פפלבון סגר, לא לפני שבעצמו הרשה ריצה לריינג'רס.

טרי פרנקונה, מאמן הרד סוקס, שמר על חוש הומור עם רפרנס נדיר לפוטבול: "בנקודה מסויימת התחלתי לחשוב על שער שדה מנצח". חמש חבטות לדסטין פדרויה וניצחון להידקי אוקג'ימה במשחק שאותו תבקש האלופה לשכוח. הומר לאיאן קינסלר בטקסס, הפסד לפרנק פרנסיסקו. הרד סוקס, אגב, צירפו לרוטציה המוחלשת שלהם את המגיש פול בירד שמגיע מקליבלנד.


אוקלנד - טמפה ביי 1:2

ההפסד של טמפה ביי סייע לרד סוקס לצמק את הפער לשלושה משחקים מהרייז שבפסגת המזרח. בובי קרוסבי חבט באינינג השני להומר בן שתי ריצות על סקוט קאזמיר, מה שהספיק לגיו גונזאלס לרשום ניצחון בסיוע שמירה של בראד זיגלר. קאזמיר נחל את ההפסד לאחר ששוב כשל מלהשיג הופעת איכות וסיים עם חמישה ושישה.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 0:9

חאווייר ואסקז נתן את אחת מההופעות שהפכה אותו פעם לאס בפוטנציה, סיים עם שמונה ועשרה והחזיר את הגרביים לפסגת המרכז על חשבונה של מינסוטה. איי ג'יי פיירזינסקי, ג'רמיין דיי וניק סווישר עם הומרים, בריאן בניסטר עם ההפסד.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 9:6

הבולפן המהולל של היאנקיז היכה שוב והרס למייק מוסינה הופעה יפה של שבעה וחמישה, כשמריאנו ריברה נכנס באינינג השמיני ומייד שובר שמירה ומאפשר לטווינס להשוות ל-6:6. אבל אלכס רודריגז חבט להומר באינינג ה-12, הפסים הוסיפו שתי ריצות וקטעו רצף של ארבעה הפסדים. הומרים גם לג'וני דיימון ולקסאווייר ניידי המצוין, שהוסיף ארבעה ריביז. ניצחון לחוזה וראס, שמירה לאדוואר רמירז, הפסד למאט גרייר. דלמון יאנג עם הומר לטווינס.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 3:7

האיינג'לס צועדים בבטחה לכיוון עונה של 100 ניצחונות, כשפרנסיסקו רודריגז שומר בפעם ה-46 העונה, שמירה של שליש אינינג בלבד. שבעה וארבעה לג'ון גארלנד בניצחון, שבעה ושלושה לג'רוד וושבורן בהפסד לקבוצתו לשעבר.


יתר התוצאות ב-AL:

קליבלנד - בולטימור 5:7
דטרויט - טורונטו 6:4

מילווקי מסמנת: אנחנו כאן

סן דייגו - מילווקי 5:2

הברוורס ממשיכים במסע צמצום הפער מהקאבס, שמשחקם באטלנטה נדחה בשל גשם. ג'ף סופאן הגיש שמונה והכיש שלושה, פרינס פילדר ומייק קמרון חבטו להומרים, סלומון טורס שמר ומילווקי צימקה את הפער ל-3 משחקים עם ניצחון שביעי ברציפות. ג'ודי גרוט וקווין קוזמנוף לא מנעו עם הומרים הפסד מצ'יי סונג בייק.


קולורדו - אריזונה 4:2

זוכרים שדיברנו על רנדי ג'ונסון? הביג יוניט לא עוצר, ועם עוד הופעת איכות של שישה ושבעה הנחיל הפסד לאובלדו חימנז והרוקיז, ואגב כך הותיר את הדיאמונדבקס במקום הראשון במרחק של משחק אחד מהדודג'רס. אדם דאן חבט לדאבל במשחק הבכורה שלו באריזונה, צ'אד טרייסי חבט להומר וברנדון ליון שמר היטב.


וושינגטון - ניו יורק מטס 4:3

פילדלפיה הפסידה בלוס אנג'לס, ועד כמה שהמטס מזוויעים, הם מרוחקים ממנה משחק אחד בסך הכל בפסגת המזרח. פדרו פליסיאנו זכה בשמירה הראשונה שלו העונה, ויוהאן סנטנה (שבעה ושישה) זכה, לשם שינוי, בניצחון שלא הוחרב על ידי הבולפן. הפסד לסול ריברה, הומר לריאן לנגרהאנס בוושינגטון.


פלורידה - סט. לואיס 3:4


המארלינס דחקו את הקרדינלס, קרוב לוודאי, אל מחוץ למרוץ הפלייאוף, כשעם הדהרה של מילווקי התמונה נראית עגומה לסט. לואיס. הנלי רמירז חבט להומר והכניס שלושה ריביז, כריס וולסטאד ניצח וקווין גרג שמר בפעם ה-26 העונה. קייל לוהש עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 3:4

הדודג'רס השוו באינינג השמיני ל-3:3, ובתשיעי חבט אנדרה אית'ייר לסינגל מידי ג'יי סי רומרו וניצח את המשחק ללוס אנג'לס, ששמרה על מרחק של משחק מאריזונה. הונג צ'י קו זכה בניצחון, צ'ייז אטלי לא יתנחם בהומר ה-30 העונה שאליו חבט.


במשחקים נוספים:

יוסטון - סן פרנסיסקו 4:12
פיטסבורג - סינסינטי 5:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully