וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: דה סילבה אמור לפתוח מול וויבודינה

קרן שמש

13.8.2008 / 12:41

בלמה של הפועל ת"א ערך אימון מלא והנפיחות ברגלו ירדה. טועמה משך את תביעתו, אך עדיין לא חוזר. אסולין יפתח בהליך בוררות

הפועל תל אביב ערכה אמש (שלישי) לעיני עשרה אוהדים ומאות יתושים אימון ראשון בסרביה לקראת המשחק מחר נגד וויבודינה במסגרת מוקדמות גביע אופ"א. האימון אגב התקיים במגרש האימונים של הקבוצה המארחת.

לאלי גוטמן יש כמה סיבות לאופטימיות, שכן דגלאס דה סילבה ערך אימון מלא והנפיחות ברגלו ירדה במעט. הברזילאי עדיין סובל מכאבים קלים, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחר מחר.

היום תקיים הקבוצה את האימון המסכם באיצטדיון בו ייערך המשחק. בסיום האימון אמר ביברס נאתכו לאתר הרשמי: "באנו לפה במטרה אחת והיא לשחק טוב כמו שמצפים מאיתנו. הצוות המקצועי מכין אותנו כמו שצריך והאוהדים שהגיעו מעלים את המוראל ואת הרצון להצליח. אני בטוח שיהיה משחק קשה ומקווה שנוכל להשיג את התוצאה הכי טובה מבחינתנו בעזרת עבודה קשה".

סלים טועמה, קשר סטנדארד ליאז', משך את תביעתו על סך כשני מיליון שקלים נגד הפועל תל אביב, אך למרות הצעד לקראת האדומים, עתידו בקבוצה אינו ברור. "אלו עניינים בהם מטפל עורך הדין שלי. אני לא מתערב בזה", התייחס טועמה על הצעד והוסיף: "קשה לי לומר מה יהיה איתי ועם הפועל בעתיד, אני מעדיף שלא לדבר על זה עכשיו".

מהצד השני, ליאור אסולין החליט לפתוח בהליך בוררות כנגד הקבוצה, שלטענתו מקשה על שחרורו לקבוצות אחרות. "זה תהליך שלוקח זמן, אבל לא נשארה לי ברירה", אמר אסולין. "אני רוצה לשחק ואם המצב ימשיך כפי שהוא אני חייב לפעול. מקשיים עלי בהפועל אבל אני מאמין שבסוף יהיה בסדר. יש קבוצות שרוצות בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully