וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפוסטו בשירות בני סכנין

יצחק סולומון

13.8.2008 / 8:32

קבוצתו של פרדי דוד נמצאת במחנה אימון ברומניה, ונעזרת בשחקן הקבוצה לשעבר בארגון משחקי מבחן. "בני סכנין היא משפחה אחת גדולה"

שחקני בני סכנין, שברחו ממזג האוויר החם בישראל, נתקלים במחנה האימונים בעיר בראשוב שברומניה במזג אוויר חם לא פחות. רק לפני שבועיים היו שיטפונות בעיר ומאות אנשים איבדו את בתיהם, ומאז מזג האוויר הלך והתחמם. "אנחנו ברומניה, אבל מרגישים כמו בארץ", אמרו שחקנים בקבוצה.

המאמן פרדי דוד קיים אתמול שני אימונים, והיום (רביעי) יקיים אימון בוקר, ואחר הצהריים תשחק סכנין משחק אימון ראשון במחנה, מול קבוצה מהליגה השלישית ברומניה. למחנה הצטרפו זרים מסרביה, הולנד וקרואטיה, שייבחנו על ידי המאמן בימים הקרובים.

מי שארגן לסכנין חלק ממשחקי האימון הוא לא אחר מאשר שחקן הקבוצה בעונה החולפת, הרומני בוגדאן אפוסטו, שמשחק היום בהונגריה. "התקשרו אלי מאמנים מקומיים וביקשו שאארגן להם משחק אימון, קישרתי אותם עם המנהל חסן אבו סאלח - אני והוא חברים טובים. יש לי המון סימפטיה לסכנין, הייתה לי תקופה יפה שם ואני בקשר עם המון אנשים", אמר הקשר.

אפוסטו לא שולל אפשרות לחזור לסכנין בעתיד. "זו הייתה התקופה הכי יפה בקריירה שלי. בני סכנין היא משפחה אחת גדולה, ובחיים לא שיחקתי במועדון כזה. מאזן הוא בוס שאין כמוהו בכדורגל. אני לא כועס על אף אחד בגלל שעזבתי, ואם ירצו אותי בעתיד, ונסתדר עם הכסף, אין מניעה מבחינתי לחזור לסכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully