וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר נצרת עילית דואג למיקוצ'דזה

יצחק סולומון

12.8.2008 / 15:37

רוני ליקוורניק התקשר לזר הגאגורגי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה, ודרש לשלומו על רקע המלחמה המתמשכת בגאורגיה. שמול הצטרף

יושב ראש הפועל נצרת עילית מהליגה הארצית, רוני ליקוורניק, התקשר היום (שלישי) לזר הגאורגי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, אקקי מיקוצ'דזה, והציע לו כל עזרה שיבקש, לאור המלחמה בגאורגיה. מיקוצ'דזה, שהיה חלק מירידת נצרת עילית לליגה הארצית, הודה בחום, ואמר לליקוורניק כי בשלב זה לא נשקפת סכנה לחייו ולחיי משפחתו, וכי הוא מודה על היוזמה.

ליקוורניק: "מעבר להיותנו אנשי כדורגל אנחנו בראש ובראשונה בני אדם. אקקי לא נקלט אצלנו מקצועית, אבל חברתית הוא נקלט מצוין. הוא ומשפחתו נמצאים בסיטואציה לא נעימה, וחשבתי שאם אני יכול להקל עליו במשהו, אשמח לעשות זאת".

ליקוורניק הציע לשחקן הגרוזיני להגיע לארץ ולהתארח עם משפחתו עד שהמצב בגרוזיה יתבהר, וכל זאת על חשבונו האישי. "הוא כמעט בכה מהתרגשות כאשר התקשרתי. לא האמין שלא שכחנו אותו", מספר ליקוורניק, שמוסיף: "רק לפני שנתיים תושבי הצפון היו בסיטואציה דומה. היינו במצב מלחמה מול חיזבאללה, הפציצו אותנו בלי הפסקה, ומי שיכול היה ברח מהאיזור בלי לחשוב פעמיים".

ליקוורניק מסכם ואומר: "אני לא חושב שעשיתי משהו יוצא דופן כאשר התקשרתי אליו והזמנתי אותו לארץ. אני חושב שכל בן אדם היה נוהג כמוני, אם היו לו חברים תקועים באזורי קרבות".

ובנושא אחר: נצרת עילית סיכמה עם מכבי פתח תקווה על מכירת החלוץ הצעיר, רותם שמול, בסכום של 450 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully