וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן זימנה את טוטו תמוז למבחנים

אסף שקד

12.8.2008 / 20:09

קבוצת הפאר הגרמנית פנתה אל סוכנו של החלוץ במטרה שיגיע להתרשמות במועדון. בבית"ר מסרו: "לא נערים עליו קשיים, זאת גאווה עבורנו"

חלוצה של בית"ר ירושלים טוטו תמוז קיבל היום (שלישי) הזמנה מהדאבליסטית הגרמנית, באיירן מינכן, להגיע למבחנים בקבוצה, וזאת במטרה להתרשם מהחלוץ ואולי אף להחתימו על חוזה. סוכנו של השחקן רונן קצב, שנמצא בקשר עם הקבוצה, קיבל היום בבוקר מכתב בשפה הגרמנית מבאיירן, המבקשת מבית"ר לשחרר את השחקן לשלושה ימים, בהם כאמור המועדון יתרשם מהיכולות של החלוץ, שנמצא זה כשנה תחת עיניו הבוחנות של המועדון הפאר הגרמני. בשעות הערב ולאחר בקשה של קצב, נשלח מכתב מתורגם לשפה האנגלית, בו מבקשת באיירן לזמן את השחקן כבר בשבוע הבא להתרשמות במועדון.

לתמוז סעיף שחרור של מיליון יורו. במידה ובאיירן מינכן אכן תרצה את החלוץ היא תיאלץ לשלם את הסכום, שנחשב עבורה זעום. בדאבליסטית הישראלית עודכנו במהלך הערב על קבלת הפקס ומחר יבחנו לעומק את הבקשה. למעשה, בית"ר לא צפויה להערים קשיים על תמוז והיא כנראה תאשר את יציאתו לגרמניה. "לתמוז חוזה לעוד שנתיים, עם זאת יש לו גם סעיף שחרור לחו"ל", אמר הערב גורם בכיר בבית"ר. "לא נערים על תמוז קשיים וכנראה שנאפשר לו לצאת למבחנים. זאת גאווה גדולה ששחקן מהמועדון שלנו יעבור לאלופת גרמניה".

במועדון הגרמני אישרו את הידיעה. באחד מאתרי האינטרנט בגרמניה נכתב לפני מספר שעות: "חלוץ נבחרת ישראל טוטו תמוז יגיע בשבוע הבא למינכן במטרה לחתום באופן מיידי. השחקן, שנחשב לכשרון גדול, יהיה השקעה לטווח הארוך במטרה להפוך אותו לחלוץ מוביל בקבוצה". בבאיירן מינכן משחקים כעת חלוצים בעלי שיעור קומה דוגמת לוקה טוני, חלוץ נבחרת איטליה, לוקאס פודולסקי ומירוסלב קלוסה מנבחרת גרמניה.

בסביבתו של השחקן קיבלו את הידיעה בהפתעה עם המון שמחה. תמוז שוהה כעת עם הנבחרת האולימפית, ובמהלך האימונים הוא קיבל את הידיעה. "הוא מאוד מאושר", אמרו בסביבתו של השחקן. "כשהוא ויתר על ההצעה מטוונטה הוא שאף להגיע לליגה יותר בכירה וכנראה זה מתגשם עכשיו".

בבונדסליגה משחקים כעת שני ישראלים אחרים - שניהם בבורוסיה מנשנגלדבאך. רוברטו קולאוטי, שפותח עונה שנייה במועדון, וגל אלברמן, שהצטרף לקבוצה לפני כחודשיים. במידה ותמוז אכן יגיע לבאיירן מינכן, הוא יהיה הישראלי השלישי בליגה, אבל ללא ספק יצטרף לאחת הקבוצות הטובות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully