וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האור בקצה המנהרה?

הסייפים תומר אור ונעם מילס עומדים במרכז תקוות המשלחת הישראלית ליום רביעי. שייטי ה-470 ינסו לשפר עמדות, השחיינים לשבור שיאים

משלחת הסיוף הישראלית למשחקים האולימפיים תשלים ביום רביעי את הופעתה בבייג'ינג. תומר אור בסגנון רומח לגברים ונועם מילס בסגנון דקר לנשים ינסו להשיג קצת ואולי אפילו הרבה יותר מדלילה חתואל, שעשתה את טבילת האש. אור יעלה להתחרות ראשון, זה יקרה ב-6 בבוקר שעון ישראל, כשהישראלי יתמודד בשלב ה-32 מול ג'ושוע מגוויר הקנדי. אור צפוי לנצח בקרב הזה, אחרת הופעתו תיחשב לאכזבה גדולה. אם לא ימעד, הוא יתמודד בשמינית הגמר מול יריב קשה ביותר בדמותו של סלבטורה סנזו האיטלקי.

מדובר בסגן האלוף האולימפי, אלוף העולם פעמיים בעבר ואלוף אירופה הנוכחי, שמחיק במאזן של 1:5 בקרבות מול אור. נועם מילס, שהרשימה מאוד וזכתה באחד הכרטיסים לבייג'ינג שיועדו לספורטאים צעירים מצטיינים, תפתח את התחרות בשעה 9 בבוקר לפי שעון ישראל. מילס קיבלה הגרלה קשה ביותר והיא תתמודד מול לורה פלסל קולוביץ' הצרפתיה. מדובר בסייפת ותיקה ביותר, שכתה במשחקים האולימפיים ב-1996 וגם פעמיים באליפות העולם.

שחר צוברי שמוביל את תחרות הניל פרייד לגברים יזכה ליום מנוחה, כמו גם מעיין דוידוביץ' בדגם לנשים. שייטי ה-470 לעומתם ימשיכו בעבודה. גידי קליגר ואודי גל מדורגים במקום ה-14 המאכזב בתום ארבעה שיוטים, והם יהיו חייבים להתברג לפחות בעשיריה הראשונה בשני שיוטי היום, כדי לשמור על סיכוי למדליה.

ניקה קורנצקי וורד בוסקילה יתחרו גם הן בשיוטים 5 ו-6, כאשר המטרה העיקרית תהיה לצמק את הפער מצמד ההולנדיות שמדורגות במקום השלישי. כרגע הפער עומד על 6 נקודות. בדגם הלייזר רדיאל, נופר אדלמן תשתתף בשיוטים 3,4 במטרה לשפר את מיקומה הנוכחי בתחרות, 22. כל השיוטים יתקיימו החל מ-8 בבוקר שעון ישראל.

מי שיסגרו את היום הם שלושה שחיינים, שינסו להמשיך במגמה המוצלחת של שבירת השיאים במשלחת. ראשונה תזנק למים אניה גוסטמלסקי, שתתחרה ב-13:33 שעון ישראל במוקדמות המשחה החזק שלה ל-100 חופשי. גוסטמלסקי, ששמרה למשחה הזה במיוחד חליפה חדשה, תנסה לשבור את שיאה הישראלי שעומד על 55:16 שנ' ולרדת מגבול 55 השניות. במקרה כזה, לפי ההערכות, יהיה לה סיכוי קטן להפתיע ולעלות לחצי הגמר.

שני יזנק למים איתי צ'מה, שיתחרה במוקדמות ה-200 גב ב-14:09 שעון ישראל. אם להיות ריאלים, אין לצ'מה סיכוי להתקרב לחצי הגמר וקשה להאמין שהוא גם יצליח לדגדג את שיאו הישראלי של יואב גת, שעומד על 1:59:22 דק'.

על גל נבו לעומת זאת, אפשר לבנות יותר. השחיין ששבר שיא ישראלי בהופעה מדהימה במשחה ה-400 מעורב אישי, יתחרה במשחה החזק ביותר שלו לחצי המרחק, בו הוא מחזיק בשיא הישראלי (2:02:43 דק'). במידה והוא יקצץ מהשיא הזה באופן יחסי למה שעשה לשיא ב-400 מעורב, יש סיכוי שהוא יהיה השחיין הישראלי השלישי בחצי גמר אולימפי בבייג'ינג 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully