וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אבוחצירה וגורמן יעברו בבקרה, אופיי ינחת השבוע

12.8.2008 / 17:57

בית"ר טוברוק העבירה את טפסי ההשאלה במסגרת עסקת שיתוף פעולה. אופיי צפוי לנחות בשישי. עזריאל ישחק במדי האולימפית מול קבוצתו

הפועל פתח תקוה סיכמה הבוקר (שלישי) עם הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', את מעברם של שניים משחקניה, החלוץ שמעון אבוחצירה והבלם מרק גורמן. איזיקוביץ' העביר, במסגרת שיתוף הפעולה בין המועדונים, את טפסי ההשאלה והשניים יעברו בבקרה כנראה מחר. אבוחצירה אמור לקבל מהמועדון פיצוי בגיל חוב מהעונה שעברה.

הבלם הגנאי סטיבנס אופיי אמור לנחות בישראל ביום שישי. השחקן שהגיע בתיווכו של מאיר שמיר אמור לחתום על חוזה כבר בשבוע הבא, במידה וירשים את המאמן אלי מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר, שנפגשו אתמול והגדירו בניהם את חלוקת הסמכויות, ואת שיטת וסגנון המשחק. השחקן צפוי להיבחן ביום שני מול הפועל תל אביב, במסגרת גביע הטוטו. פתח תקוה עדיין לא מוותרת על הפיצוי שהיא אמורה לקבל עבור הבלם ג'ון בויה, שעשוי לסכם בימים הקרובים בראן הצרפתית.

החלוץ כפיר בן דוד מעירוני טבריה, שנבחן בקבוצה, קיבל אתמול בלילה הודעה כי הוא משוחרר מהקבוצה. הקשר שגיב כהן עדיין מתאושש מפציעה. מחר (רביעי) תערוך הקבוצה משחק אימון מול הנבחרת הצעירה. החלוץ חן עזריאל ישחק נגד קבוצתו והוא צפוי לפתוח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully