וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עבדה תקוותנו

12.8.2008 / 18:31

יום עגום לטניס הישראלי בבייג'ינג: רם וארליך קיוו לנצל את הפוגת המבול, אך הפסידו 6:4, 6:4 לקלמון ולודרה. פאר ואובזילר הפסידו לדולקו וחומאני

אחרי שהגשם הציל אותם מהדחה, צמד הטניסאים הישראלי יוני ארליך ואנדי רם, התייצבו היום (שלישי) להשלמת משחקם נגד הצרפתים ארנו קלמון ומיכאל לודרה. המשחק הופסק במצב של 4:6, 4:5 לצרפתים. קלמון ולודרה לא הסתבכו עם המשחקון שנותר, הגישו לניצחון וניצחו בסיום 4:6, 4:6. אנדי רם ויוני ארליך, מהם ציפו במשלחת הישראלית למדליה מצבע כלשהו, כשלו בטורניר האולימפי וסיימו את דרכם בבייג'ינג.

יוני ארליך אמר בסיום: "גודל האכזבה הוא כגודל הציפיה. ציפינו הרבה מעצמנו וידענו שאנחנו מועמדים למדליה, אבל הם שיחקו הרבה יותר טוב מאיתנו. שינו את שיטת ההגרלה כאן ויצא לנו גמר גרנד סלאם בסיבוב הראשון. מה לעשות, זה חלק מהטניס".

השניים נשאלו אם היו בלחץ במשחק הזה, ואנדי רם אמר: "כל הארבעה היו בלחץ, גם אנחנו וגם הם והמשחק לא התעלה לרמה גבוהה. אנחנו משחקים טניס יותר משלושים שבועות בשנה, ויש עליות וירידות. התאמנו, הכנו את עצמנו טקטית והכל היה מושלם, אבל שיחקנו נגד זוג ברמה שלנו והם פשוט שיחקו טוב יותר. אין פה האשמות או לקחים וגם אין תירוצים. היו לנו מספיק ימים להתאושש מהטיסות וזו לא הייתה הבעיה. יכול להיות שבשבוע הבא נשחק נגדם באליפות ארצות הברית וננצח. ככה זה בטניס, וחבל שזה קרה לנו באולימפיאדה".

הצמד נשאל האם ימשיכו לשחק ביחד, ואנדי רם אמר: "אני מאמין שיש לנו עוד הרבה שנים ביחד. יש עוד הרבה תחרויות גדולות וחשובות השנה. עשינו הרבה דברים יפים ונמשיך, בסך הכל הקריירה שלנו יפה עד עכשיו". יוני ארליך התייחס לאווירה השונה במשחקים האולימפיים: "הכל שונה כאן. זה להיות בבועה של הרבה לחץ בנבחרת קטנה. זה מאוד שונה וצריך לדעת להתמודד עם זה. בייג'ינג רחוקה ופתאום כולם כאן מאחורינו. אנחנו משחקים בשביל כולם וזה לא קל". אנדי רם המשיך: "זה הכי מאכזב אותי, כי הרגשנו שהמדינה מאחורינו ולא שיחקנו רק בשביל אנדי ויוני. בסדר... יוני החליף סיכה עם פדרר, אני החלפתי עם נדאל – אז לפחות יצא לנו מזה משהו".

גם בזוגות הנשים לא נרשמה הצלחה

היום הרביעי של התחרויות לא האיר פנים לטניס הישראלי בבייג'ינג. שחר פאר הפסידה לרוסיה ורה זבונרבה 6:3, 6:7, וסיימה את חלקה בטורניר. גם ציפי אובזילר, שנכנסה לסבב היחידות בזכות פרישתה של אנה איבנוביץ', הודחה מהטורניר אחרי הפסד 5:7 7:5 6:2 למריה קוריצבה האוקראינית. מה שנותר לאובזילר ופאר היה לשתף פעולה בטורניר הזוגות, ולנסות להפתיע ולזכות במדליה דווקא משם.

פאר ואובזילר שיחקו נגד הארגנטינאיות ג'יזלה דולקו ובניטה חוזאמי. הארגנטינאיות פתחו יתרון 3:4 באמצע המערכה הראשונה. פאר ואובזילר לא הצליחו לשמור על ההגשה, והארגנטינאיות ניצחו 3:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה צמד הישראליות הוליך 1:2, אבל אז דולקו וחוזאמי פתחו מבערים, טסו ל-2:6 במערכה, ושלחו את פאר ואובזילר הביתה.

עדכון ראשון: 16:25, 12/08/08
עדכון אחרון: 18:31, 12/08/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully