וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מצב שתישארו בבית

12.8.2008 / 15:01

היאנקיז הפסידו 4:0 במינסוטה וממשיכים להתרחק מהפלייאוף. הטווינס חזרו למקום הראשון בעקבות הפסד שיקגו. אדם דאן עבר לאריזונה

מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 0:4

גלן פרקינס השתיק את מחבטי היאנקיז עם שמונה אינינגים מצוינים וארבעה חשמולים, ובעקבות ניצחון הרד סוקס בשיקגו עלו הטווינס למקום הראשון במרכז. המשמעות מבחינת היאנקיז מתחילה להיות הרסנית: תשעה משחקים מטמפה ביי שבפסגה, חמישה מבוסטון שבמקום השני. הומר ושני ריביז לאדם אוורט, הפסד לסידני פונסון.


שיקגו וייט סוקס - בוסטון 5:1

ג'וש בקט עלה לגבעה בבוסטון והאאוטינג שלו נראה כמו שהוא צריך להיראות - שמונה אינינגים, שמונה קטילות ולא יותר מדי צ'אנסים לגרביים הלבנים. שבעה ותשעה לג'ון דאנקס, שספג את ההפסד למרות שספג רק שתי ריצות.


דטרויט - טורונטו 7:2

זו לא העונה של ג'סטין ורלאנדר, שלאחר שהתייצב לא מזמן חזר לכושר ירוד והפסיד בפעם ה-13 העונה. ניצחון לשון מרקום, הפסד לרוד בראחאס, הומרים למיגל קבררה וברנדון אינג' בדטרויט.


במשחק נוסף: קליבלנד - בולטימור 8:13

אוי, איזה בולפן

תחילה חדשות מה-NL: אדם דאן, הסלאגר של סינסינטי, עבר בטרייד דרך הוייברס לאריזונה תמורת שלושה פרוספקטים, בהם הפיצ'ר המבטיח דאלאס באק. הדיאמונדבקס מקווים שישפר את ההתקפה שלהם, המדורגת 20 בהכנסת רצים, למרות שחבט העונה רק 23.3 אחוז בסינסינטי.

ניו יורק מטס - פיטסבורג 7:5

צריך לעשות משהו עם הבולפן הזה של המטס, ובמיוחד עם ארון היילמן שעל כל ניצחון או שמירה שלו מפוצץ שני משחקים. סטיב פירס חבט לסינגל בן שתי ריצות באינינג תשיעי בן שלוש ריצות של הפייראטס, שחזרו מ-5:1 ל-5:4 מוקדם יותר, ועלו ל-5:7 באינינג התשיעי על היילמן. דני באוטיסטה זכה בניצחון וג'ון גראבו בשמירה, היילמן כמובן עם ההפסד. רובינסון קנסל ודייויד רייט עם הומרים לניו יורק, שרחוקה עדיין שני משחקים מהפיליז.


מילווקי - וושינגטון 1:7

דייב בוש הגיש 6.1 אינינגים וקטל שישה חובטים, והברוורס צימקו את הפער משיקגו קאבס ל-3.5 משחקים ועל הדרך השלימו סוויפ על וושינגטון. ריקי וויקס וקורי הארט עם הומרים, גארט מוק עם ההפסד.


פלורידה - סט. לואיס 4:2

הקרדינלס שומרים על הגחלת, גם אם היא קטנה קצת, ב-NL מרכז. ידאייר מולינה וג'ו מאת'רס חבטו להומרים, והכניעו את אניבל סאנצ'ז שהפסיד למרות שבעה ושמונה מצויינים, והמארלינס החמיצו הזדמנות לצמק את הפער מהפיליז. הומר לקודי רוס בפלורידה, שבעה וארבעה לג'ואל פיניירו בניצחון ושמירה לכריס פרז בסט. לואיס.


לוס אנג'לס דודג'רס - פילדלפיה 6:8

הדודג'רס ניצלו את העובדה שאריזונה הייתה עסוקה בטריידים, ועם שלוש חבטות ושלושה ריביז של ג'יימס לוני ואינינג שלישי בן שש ריצות מיגרו את קייל קנדריק והפיליז. דרק לואו זכה בניצחון, קייסי בלייק חבט להומר וג'ונתן ברוקסטון סיפק את השמירה.


במשחק נוסף ב-NL: יוסטון - סן פרנסיסקו 1:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully