וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מותשים מהמסע לרומניה

יצחק סולומון

12.8.2008 / 6:55

השחקנים של פרדי דוד הגיעו למלון בראשוב, עיירת הנופש שם תקיים הקבוצה מחנה אימון, רק באישון ליל. מאיר כהן הביא איתו אוכל כשר קפוא

לאחר נסיעה ארוכה ומתישה הגיעו אמש כדורגלני בני סכנין למלון ברומניה בסביבות השעה 1:00 בלילה, שם יקיימו את מחנה האימונים בשבוע הקרוב. לאחר טיסה של כשעתיים ורבע נחתה המשלחת מסכנין בנמל התעופה של בוקרשט, משם המשיכה באוטובוס לעיר הנופש בראשוב, מרחק של כארבע שעות נסיעה. השחקנים הגיעו סחוטים וחיפשו רק את המיטות. הבוקר (שלישי) יקיים המאמן פרדי דוד את האימון הראשון ברומניה.

חלק משחקני הקבוצה סיפרו כי בדיוטי-פרי בלוד הם הרגישו שמסתכלים עליהם "בשבע עיניים", זכר לתקרית לפני הטיסה למשחק מול לה קורוניה הספרדית. מי שיצא להגנת השחקנים הוא הכומר של סכנין, עארף (אבונה) ימין, מורה לאזרחות בבית הספר התיכון בעיר, שאמר: "ליבנו עם השחקנים. אלה ילדים טובים ומלומדים. זוהי מכה כואבת מאוד עבורם. בכל מקרה, אנחנו איתם. לזרוק אותם זה לא פתרון. אם מישהו נופל, צריך לעזור לו לקום".

השוער מאיר כהן יחזור לאימונים, לאחר שהחלים מהניתוח להסרת התוספתן שעבר לפני כחודש. אפרופו כהן, הקפטן ימריא לרומניה עם מטען יתר, שיכלול בשר קפוא ותוספות קפואות, מעשה ידי אמו. כהן אינו אוכל בחוץ לארץ מטעמי כשרות, ונוהג להביא אוכל של אמו, שמכינה לו מגשיות ארוזות. מי שיהנה מהאוכל יהיה שותפו לחדר, יניב לוזון. סכנין תתאמן במגרש האימונים של קבוצת קרפץ מהליגה השלישית ברומניה. עלות כל אימון: 100 יורו. במהלך המחנה תקיים סכנין שלושה משחקי אימון מול קבוצות מהליגות הנמוכות ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully