וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוסיי רנספורד יגיע להתרשמות

13.8.2008 / 0:21

החלוץ הגנאי הצעיר היה אמור להגיע למבחנים כבר לפני חודש. גם אקאבה קלווין הניגרי יגיע להתרשם אצל הצוות המקצועי, במטרה לחתום

החלוץ הגנאי, אוסיי ראנספורד, שהיה אמור להגיע למבחנים במכבי חיפה בחודש שעבר, אמור להגיע למבחנים בשבועיים הקרובים וזאת לאחר שסוכניו של השחקן אישרו את הגעתו. מדובר בחלוץ בן 17 וחצי, שהודיע לפני מחנה האימונים כי לא יוכל להגיע בשל בירוקרטיות.

החלוץ הניגרי צעיר, אקאבה קלווין (18), נחת אתמול (שלישי) בישראל והוא יצטרף אחר הצהריים לאימוני מכבי חיפה. הקבוצה הודיעה כי החלוץ הגיע לסדרת אימונים ומבחני התרשמות וזאת: "במסגרת רצונו של המאמן אלישע לוי להשלים את סגל השחקנים בקבוצה".

במהלך השבוע אמור אלישע לוי להודיע ליעקב שחר על החלטתו לגבי החלוץ הברזילאי ג'וסה פרננדו. אם יוחלט להחתימו, פרננדו יתבקש להגיע ארצה לחתום על חוזה. בינתיים שוהה החלוץ בברזיל, לצד אשתו הכורעת ללדת. החלוץ יניב קטן עדיין סובל ממתיחה בשריר ועובר טיפולי פיזיותרפיה. קטן יחזור לפעילות הדרגתית לקראת סוף השבוע. ההערכה היא כי קטן ייטול חלק במשחק הבא בגביע הטוטו מול מכבי נתניה.

לעומתו, עדיין לא ידוע אם גוסטבו בוקולי יהיה כשיר למשחק. בהמשך לידיעה לפיה במכבי חיפה מעוניינים להאריך את חוזהו של הקשר הברזילאי, נראה כי תוגש לו בשבועות הקרובים הצעה להארכת החוזה. בוקולי אמור לסיים את החוזה בתום העונה הנוכחית. בנוסף, הבלם מור דהן הודיע באופן רשמי לראשי המועדון על החלטתו להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully