וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר הפסידה והודחה מהמשחקים

הג'ודוקאית הישראלית נוצחה גם בקרב השני שלה מול זולניר הסלובנית, נפרדה מהאולימפיאדה אך נשארה אופטימית: "אני רק בת 20, המטרה היא לונדון 2012"

אליס שלזינגר הישראלית סיימה היום (שלישי) את דרכה במשחקים האולימפיים, לאחר שניצחה גם בקרב השני שלה בייג'ינג. בקרב הראשון שלה נוצחה שלזינגר על יד לוסי דקוס הצרפתייה, ולאחר מכן הפסידה באיפון גם בקרב השני שלה בבית הניחומים, כשהודחה על ידי הורסקה זולניר הסלובנית.

הג'ודוקא הישראלית סבלה מהגרלה קשה כשעלתה לראשונה על מזרן הג'ודו בקטגוריית המשקל עד 63 ק"ג מול דקוס - סגנית אלופת העולם ואלופת אירופה. הישראלית כשלה במאמציה מול ג'ודוקאית עדיפה עליה, והפסידה. 2:40 בתוך הקרב הצרפתייה המנוסה השיגה קוקה ועלתה ליתרון ראשון. שלזינגר ניסתה ולחמה, אבל 20 שניות לסיום הייתה זו דווקא יריבתה שהבטיחה את ניצחונה כשהוסיפה עוד יוקו.

הקרב השני היה מאכזב לא פחות. שלזינגר, שהרבתה להתגונן, נענשה 1:40 בתוך הקרב על פאסיביות, ודקה לסיום ספגה איפון וסיימה את דרכה.

ושוב - נבנה על לונדון 2012

"החוויה הזאת תרמה לי מאוד לקראת המטרה העיקרית, שהיא לונדון 2012", אמרה שלזינגר בסיום, "הדבר החשוב ביותר שלמדתי הוא שלמרות שאנחנו במשחקים האולימפיים, מדובר בתחרות לכל דבר. אין כאן לחץ שמשפיע מעבר או כל דבר אחר, וטוב לדעת את זה. אני בסך הכל צעירה, בת 20. היריבות האלה היו בנות 28, יש לי עוד הרבה שנים להגיע לרמה שלהן. אני אשתפר, יש לי עוד זמן. בסך הכל לא הייתי לחוצה, יכול להיות שזה בגלל שלא ציפו ממני לכלום".

על הקרבות שלה אמרה שלזינגר: "הצרפתייה סגרה אותי והקרב הזה ממש לא אפשר לי לבטא את צורת העבודה שלי. את הסלובנית אני מכירה טוב ובאליפות אירופה האחרונה היא ניצחה אותי באיפון. הפעם זה היה קרב יותר טוב מבחינתי. בסך הכל אני מרוצה מהיכולת שלי".

המאמן פבל מוסין: "אליס נראתה בכושר מצוין מבחינת התרגילים, אבל היא ספורטאית צעירה וחסר לה ניסיון. עד אליפות אירופה האחרונה היא לא הייתה מוכנה לקבל את העובדה שיש גם קרבות טקטיים, כי היא הייתה רגילה לנצח קרבות באיפונים. הניסיון של הצרפתייה והסלובנית עשה את ההבדל. אנחנו השתדלנו, היה חשוב מאוד לבוא ולהתחרות כאן, גם בשבילי כמאמן".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully