וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לקראת גביע אופ"א: "מאמין שנבוא מוכנים"

קרן שמש

12.8.2008 / 8:07

האדומים עלו על הטיסה לנובי סאד בליווי 30 אוהדים שיעודדו את הקבוצה במגרש הביתי של וויבודינה. גוטמן: "נבוא לשחק את המשחק שלנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

הפועל תל אביב התכנסה היום (שלישי) לפנות בוקר בשדה התעופה בן גוריון והמריאה לסרביה, לקראת המשחק ביום חמישי שם תפגוש את וויבודינה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של גביע אופ"א. כ-30 מאוהדי הקבוצה הצטרפו לטיסה שאורגנה על ידי המועדון והם יצטרפו לכמה עשרות נוספות של אוהדים שיגיעו לאצטדיון בסרביה בכוחות עצמם.

קשר האדומים, שי אבוטבול, אמר לפני העלייה למטוס: "אנחנו יודעים שוויבודינה היא קבוצה חזקה מאוד. אלי והצוות המקצועי הכינו אותנו כמו שצריך. יראו לנו קלטות שלהם ואני מאמין שנבוא מוכנים". על הקבוצה החדשה שנבנתה העונה בוולפסון אמר הקשר: "הקבוצה אכן עברה שינוי, אבל רק בהמשך העונה נוכל לדעת מה טיב השינוי. אנחנו חייבים להשתפר לקראת המשחק ביום חמישי. היכולת שהצגנו מול קריית שמונה לא תספיק למשחק מול הסרבים".

יגאל אנטבי, מגן הקבוצה, שפתח את העונה בצורה מצוינת וכבש כבר שלושה שערים, הוסיף לדבריו של אבוטבול: "צפוי לנו משחק קשה ביום חמישי. ננסה להבקיע שער חוץ ולחזור הביתה עם ניצחון. אני מאמין שנעבור אותם. יש לנו עוד זמן ללמוד את הדברים הטובים והפחות טובים שלהם". על המשחק האחרון מול קריית שמונה אמר אנטבי: "למדנו את המשחק. ראינו את הטעויות שעשינו. אני מאמין שהמשחק ביום חמישי יהיה אחרת לגמרי. ברור כי אם נציג מול הסרבים את אותה יכולת כמו מול קריית שמונה, זה לא יספיק".

אלי גוטמן, מאמן הקבוצה, התייחס גם הוא ליריבה הקרובה בגביע אופ"א. "זו קבוצה ביתית מובהקת. אם אנחנו מסתכלים על ההיסטוריה שלהם בבית, אז אנחנו מגלים כי זו קבוצה שלא מפסידה בבית. אתמול באסיפה שערכנו ראינו דיסק של המשחק האחרון מול קריית שמונה, ועברנו על כל הליקויים".

"יש בוויבודינה מספר שחקני מפתח", הוסיף גוטמן. "יש להם שחקן צעיר שאינטר הציעה עליו המון כסף. יש להם קפטן מצויין ששיחק בניקוסיה. בכל מקרה אנחנו לא צריכים לעשות חישובים של בית וחוץ. נבוא לשחק את המשחק שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully