וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן לשחקנים: "יש דברים שחייבים לתקן"

קרן שמש

11.8.2008 / 22:03

הפועל תל אביב התאמנה לקראת וויבודינה הסרבית, והמאמן התמקד בשיפור הטעויות בהגנה. דני בונדר יעבור בדיקות ויישאר בארץ

הפועל תל אביב ערכה הערב (שני) אימון לפני היציאה מחר (שלישי) בבוקר לסרביה, לקראת המפגש ביום חמישי מול וויבודינה נוביסאד, במסגרת הסיבוב המוקדם השני של גביע אופ"א. לפני היציאה לאימון ערך מאמן האדומים, אלי גוטמן, אסיפה טקטית בה הציג לחניכיו תקציר של המשחק האחרון מול קריית שמונה, "יש דברים שאנחנו חייבים לתקן", אמר לשחקניו והוסיף: "אתם חייבים לשחק קרוב יותר, ולא לאבד את מקומכם במגרש".

דגלאס דה סילבה, שלא התאמן אמש עקב פציעה, ערך אימון ריצה קצר, והוא עדין נמצא בספק לקראת המשחק הקרוב. דני בונדר צפוי לעבוד מחר בדיקת MRI בשל הכאבים מהם הוא סובל בברכו, ולכן לא יטוס עם הקבוצה לסרביה.

גוטמן לא מעוניין לראות את שחקניו חוזרים על הטעויות בהגנה כפי שקרה במשחק מול עירוני קריית שמונה, שם ספגה הקבוצה שלושה שערים. הערב הוא הרבה להעיר לשחקניו, חזר וביקש מהם לצמצם פערים בניהם, להקפיד על חזרה לעמדות לאחר יציאה להתקפה, וכן ביקש לראות מהירות וקצב במשחק.

הקבוצה צפויה לערוך אימון מחר לאחר ההתארגנות בבית המלון ועוד אימון נוסף ביום רביעי באצטדיון בו ייערך המשחק. למעלה מ-25 אוהדים הבטיחו את מקומם בטיסה השכורה עם הקבוצה לסרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully