וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליס בארץ הפלאות

11.8.2008 / 12:17

הג'ודוקאית אליס שלזינגר נכנסת למעגל התחרויות, כמו גם השייטת נופר אדלמן שתתחרה בלייזר רדיאל. בארי ישחה במוק' 200 חזה

שחר צוברי פתח מצוין את היום הראשון של שיוטי דגם הניל פרייד, והוא ינסה גם מחר (שלישי) להוביל את דירוג השייטים בתחרות, אחרי שיוטים 3 ו-4. מעיין דוידוביץ', שמתחרה באותו דגם, סבלה מיום פתיחה פחות מוצלח, והיא תנסה להתקדם מעל למקום העשירי הכללי בו היא מדורגת.

בדגם ה-470 אודי גל וגידי קליגר, מהם מצפים למדליה, אכזבו ביום הפתיחה. עתה הצמד הישראלי יצטרך להיכנס לעניינים מהר בשיוטים 3 ו-4, אחרת הם עלולים להסתבך בהמשך. כרגע השניים מדורגים במקום השמיני. משימה דומה מונחת על כתפיהן של שייטות ה-470, ורד בוסקילה וניקה קורניצקי, שמדורגות במקום העשירי. מי שתכנס לפעולה באולימפיאדה היא השייטת נופר אדלמן, שמתחרה בדגם לייזר רדיאל, ומתחילה את התחרות עם שיוטים 1 ו-2.

מהים נעבור למזרן. בדומה לאדלמן, גם הג'ודוקאית אליס שלזינגר תפתח את הופעותיה במשחקים, והקרבות שלה במשקל עד 63 ק"ג תפתחנה לא לפני שמונה בבוקר שעון ישראל. זאת משום ששלזינגר מתחילה להתחרות בסיבוב השני.

ב-14:45 שעון ישראל יופיע השחיין תום בארי במוקדמות המשחה החזק שלו במוקדמות 200 חזה, והוא יחתום את התמודדויות הישראלים ביום הרביעי של התחרויות.

סופת הטייפון ששטפה את אזור הכפר האולימפי בסופו של יום שני, גרמה לדחיית משחקם של יוני ארליך ואנדי רם. השניים קרובים מאוד להפסד והם מפגרים 6:4, 5:4, מול הצרפתים ארנו קלמון ומיכאל לודרה. אם ביום שלישי לא יירד מבול, השניים צפויים לסיים מוקדם מהצפוי את השתתפותם באולימפיאדה. מי שנמצאת במצב קצת יותר טוב היא ציפי אובזילר. הישראלית פתחה את השתתפותה בסיבוב הראשון במשחק מול מריה קוריצבה האוקראינית, המדורגת 53 בעולם. המבול הפסיק את המפגש במצב של 3:5 לזכות האוקראינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully