וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בזיג זג

11.8.2008 / 18:23

הוייט סוקס ניצחו את בוסטון 5:6 ועקפו שוב את מינסוטה שהפסידה בקנזס סיטי. טאטוא של האיינג'לס על היאנקיז, הפסד למטס

שיקגו וייט סוקס - בוסטון 5:6

הגרביים הלבנים לקחו את המשחק שלישי בסדרה מתוך ארבעה, כשקרלוס קוונטין חובט להומר ה-32 שלו העונה ומוביל את טבלת חובטי ה-AL. הניצחון איפשר לשיקגו לחלוף שוב על פני מינסוטה, שהפסידה בקנזס סיטי וירדה למקום השני במרחק של חצי משחק מהוייט סוקס. מייק לואל חבט להומראן ובוסטון עלתה ל-0:3 באינינג הראשון, לפני שקליי בוכהולץ התפרק והרשה הומרים לקוונטין, ג'רמיין דיי וג'ים ת'ומה. הרד סוקס חזרו עד שבובי "האולימפיאדה היחידה שאני מכיר היא אליפות הנקניקיות, אני מעריץ של קוביאשי" ג'נקס סגר.


סיאטל - טמפה ביי 11:3

איזו חגיגה של הרייז, שחזרו מהסדרה עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים והגדילו את הפער מהרד סוקס ל-4.5 משחקים ומהיאנקיז ללא פחות מ-8.5. ווילי אייבאר חבט לשני הומרים והכניס ארבעה ריביז, שון ריגנס ירה להומר משלו ואדווין ג'קסון זכה בניצחון עם שבעה אינינגים סולידיים. הומר לחוזה לופז בסיאטל, הפסד לאר.איי. דיקי.


קנזס סיטי - מינסוטה 4:5

באינינג ה-12 חבט טוני פניה ג'וניור לסינגל על קרייג ברסלו, והחזיר את הוייט סוקס לפסגת המרכז. גיל מש (6.1 ושישה) וסקוט בייקר (שבעה ושבעה) ניהלו קרב, אבל בניצחון זכה רובינסון טחדה. שלוש חבטות למארק טיהאן מקנזס סיטי.


לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 3:4

במצב של 3:3, שני שחקנים על הבסיסים ואאוט אחד, נכנס בתחתית האינינג התשיעי מריאנו ריברה. הקלוזר של היאנקיז היה צריך להציל את ג'ו ג'ירארדי מסוויפ. אבל שון פיגינס חשב אחרת, הסתער על ההגשה הראשונה של ריברה והכניס את הריצה המנצחת הביתה, כשהוא קובע סוויפ מרשים לקבוצה הטובה ביותר ב-AL. פרנסיסקו רודריגז זכה בניצחון, דמאסו מארטה עם ההפסד, היאנקיז 8.5 משחקים מהמקום הראשון וארבעה מבוסטון שבשני.


דטרויט - אוקלנד 1:6

7.2 אינינגים וחמישה טיגונים לנייט רוברטסון, הומר לקרטיס גרנדרסון והפסד לגרג סמית'.


טורונטו - קליבלנד 4:0

לאחר שרוי האלאדיי הפסיד בשבת, עשה קליף לי צעד נוסף לסיי יאנג עם שמונה אינינגים וניצחון מספר 16 העונה. הפסד לסקוט ריצ'מונד.

במשחק נוסף ב-AL: טקסס ניצחה את בולטימור 7:15.

NL: והנה הקאבס חוזרים לנצח

ניו יורק מטס - פלורידה 8:2

ג'וש ג'ונסון הגיש שבעה אינינגים חזקים ומנע מהמטס לטאטא את פלורידה, כשהמנצחת העיקרית מהסיפור היא פילדלפיה, שהגדילה שוב את הפער בפסגה לשני משחקים מהמטס. שתי חבטות ושלושה ריביז לדני אוגלה, הומרים ללואיס גונזאלס ולמייק ג'ייקובס. מייק פלפרי שרד 4.2 אינינגים בלבד בדרך להפסד.


אריזונה - אטלנטה 1:6

ברנדון ווב צלח רק שישה אינינגים, מה שהספיק לו לניצחון ה-17 העונה, ועם ERA של 2.88 הוא נראה כמי שעושה צעד גדול לסיי יאנג שני בקריירה. כריס סניידר חבט להומר, מייק המפטון רשם את ההפסד ועם עוד פישול של הדודג'רס, הפער חזר ל-1.5 משחקים.


שיקגו קאבס - סט. לואיס 2:6

6.2 אינינגים ושש הכשות הספיקו לריאן דמפסטר כדי לרשום ניצחון 13 בעונת קאמבק מרשימה, והקאביז ממשיכים להיראות מבטיח במרכז, למרות שמילווקי לא נותנת להם לברוח. כריס קרפנטר רשם הפסד ראשון העונה, הקרדינלס מתרחקים מהפסגה, שבעה משחקים משיקגו וארבעה מהברוורס.


מילווקי - וושינגטון 4:5

גייב קפלר חבט להומר על לואיס אייאלה באינינג ה-13, והברוורס שמרו על פער ארבעת המשחקים משיקגו. גיירמו מוטה זכה בניצחון הקשה, כשהברוורס שמו שלוש ריצות במעלה האינינג השמיני, אבל גם יתרון 1:4 לא הספיק לאריק גאנייה, שנתן שלוש ריצות משלו כדי לגרום למשחק להמשיך. גרוטאה מהלכת.


פילדלפיה - פיטסבורג 3:6

שלוש ריצות באינינג השביעי סייעו לפיליז להפוך פיגור 2:3 ליתרון 3:5 בדרך לניצחון. הבשורה הרעה מבחינת פילדלפיה היא שבראד לידג' סובל מכאבים בכתף, ולא עלה בלילה השני ברציפות לסגור במצב שמירה. סקוט אייר זכה בניצחון וריאן מדסון בשמירה, צ'ייז אטלי עם הומר מספר 29 לפילדלפיה. הפסד לטיילר ייטס.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 4:5

לילה שני ברציפות שבו הדודג'רס מפשלים, ועם הניצחון של אריזונה זה עלה להם בהגדלת הפער של הדיאמונדבקס בפסגה. שתי ריצות על הונג צ'י קו הפכו פיגור 4:3 לניצחון של הג'איינטס, כשמי שמשלם את המחיר הוא צ'אד בילינגסלי, עם הופעה טובה של שישה ושישה בלי ניצחון. ג'ק טאשנר עם הניצחון.

תוצאות נוספות:

קולורדו - סן דייגו 16:7
סינסינטי - יוסטון 13:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully