וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מור דהן החליט להישאר במכבי חיפה

11.8.2008 / 12:17

הבלם החליט להילחם על מקומו, בחיפה מגבים אותו. ג'וסה ימריא לברזיל ואם יחתום הוא יחזור. שביעות רצון מזימון כיאל לנבחרת

הבלם מור דהן החליט היום (שני) להישאר במכבי חיפה ולהילחם בעונה הקרובה על מקומו בסגל של אלישע לוי. דהן הוצע לפני כשבועיים למאמן הפועל פתח תקוה, אלי מחפוד ולמנהל המקצועי זאב זלצר, אבל במלאבס, בנוסף לבלם זר, הבהירו כי הם בונים על איציק כהן ומרק גורמן, שאף הוא גדל בטוברוק. גם מכבי הרצליה ובני יהודה שוחחו עם השחקן, אבל הוא, כאמור, קיבל החלטה להישאר בכרמל.

שחקנים בחיפה גיבו את החלטתו ואמרו: "מדובר בהחלטה נכונה. אין ספק שדהן, יחד עם דקל קינן ושי מימון, הם דור העתיד שינהיג את החלק האחורי של מכבי חיפה". קינן, אגב, זומן היום לנבחרת הבוגרת לקראת מחנה האימונים בפינלנד שייפתח בסוף השבוע כהכנה למוקדמות גביע העולם. במכבי חיפה מרוצים מאוד מהעובדה שגם הקשר בירם כיאל זומן לנבחרת הבוגרת.

כמו כן, החלוץ הברזילאי, פרננדו ג'וסה, שנבחן במכבי חיפה קיים היום (שני) שיחה עם מאמן הירוקים, אלישע לוי, ובה דרש הבהרות לגבי עתידו בקבוצה. כזכור, הברזילאי נבחן במשחק גביע הטוטו של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים (1:1). לאחר המשחק הודיע לוי כי הוא מרוצה מהשחקן.

החלוץ יחזור לברזיל כדי לשהות לצד אשתו הכורעת ללדת, וזאת לאחר שיחה עם לוי והמנכ"ל איתמר צ'יזיק. בשיחה נקבע כי הקבוצה תחליט להחתימו, הוא יחזור לישראל. לפני האימון היום אמר לוי: "ג'וסה הוא שחקן צעיר שמאוד מתגעגע הביתה וביקש לחזור. אנחנו נראה איך נוכל לעזור לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully