וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיויו עשוי לעזוב אחרי הגומלין מול וארנה

המבחן האחרון של הקמרוני במדי נתניה יהיה באופ"א. השחקנים לא מרוצים מהמערך. אכזבה מפרנסמן ביוואן שלא מדייק במשחק המסירות

חלוץ מכבי נתניה, פרנסיס קיויו, עשוי לשלם את מחיר היכולת החלשה שמפגינה הקבוצה של לותר מתיאוס. הקמרוני עשוי לעזוב אם לא ירשים בשני המפגשים הקרובים בגביע אופ"א, מול צ'רנו וארנה. המשחק הראשון ייערך ביום חמישי הקרוב והגומלין שבועיים לאחר מכן. קיויו אומנם כבש אתמול שער בהפסד (2:1) לבני יהודה, אבל בקבוצה הביעו חוסר שביעות רצון מרמת הריכוז הנמוכה שלו ליד השער. בצוות המקצועי התאכזבו אתמול בעיקר לאחר שהחמיץ פעמיים מול השער ממצבים נוחים. "לותר מחפש חלוץ ברמה גבוהה שיבקיע שערים. אם קיויו לא יספק את הסחורה, נחשוב מה עושים הלאה", אמר גורם במועדון. לעומת הקמרוני, מעריך מתיאוס את סאמד אוודו (אוקוצ'ה) הגנאי. אוודו, אשר אומנם לא כבש אתמול, אבל הוא מרשים יותר את המאמן וככל הנראה לא ישוחרר.

"במחצית הראשונה היינו טובים, אך במחצית השניה, חשבנו שניצחנו ולא אהבתי את איך ששיחקנו", אמר אתמול מתיאוס לאחר המשחק מול בני יהודה. המאמן התייחס למשחק ביום חמישי ונתן דגש מיוחד על קיויו. "ביום חמישי זה המשחק הכי חשוב שלנו ואני בטוח שהשחקנים ישחקו יותר טוב. אני סומך על אוקוצ'ה וקיויו בהתקפה, קיויו כבש היום ואני בטוח שיתן תפוקה טובה גם בהמשך".

שחקנים בקבוצה לא היו מרוצים מהעובדה שהקבוצה משחקת עם שלושה בלמים. למרות ההפסד, בקבוצה דווקא הביעו שביעות רצון מהמשחק המסודר של הקבוצה, שהתאפיין במסירות קצרות. מתיאוס ביקש במהלך המשחק, לאחר שהשחקנים הגביהו כדורים ארוכים, לחזור לשיטה החדשה. בקבוצה היו מרוצים מדלה ימפולסקי ושלו מנשה. הקשר האחורי מדרום אפריקה, פרנסמן ביוואן, מאכזב בינתיים. שחקנים אמרו עליו אתמול: "נראה שהוא מעדיף לשחק כבלם ולא כקשר אחורי. המסירות שלו לא מדויקות".

בנתניה מצפים שעד מחזור הליגה הראשון יימכרו לפחות 1500 מנויים. עד כה נמכרו מעל 800 מנויים. במועדון משתתפים בצערו של מאמן הנוער מקוסטה ריקה, הנרי דוארטה, במות אחיו. כמו כן, באתר הרישמי של מכבי נתניה נרשמה תגובותו של המגן אוראל דגני, שזומן היום לנבחרת ישראל הצעירה. "אני מאוד שמח שקיבלתי את הזימון ושאייצג את מכבי נתניה במדים הלאומיים", אמר דגני. "אני מקווה להצליח בנבחרת וכמובן בקבוצה ולזכות בחולצת ההרכב הראשון בשני המקומות. אני רוצה להודות לראשי המועדון ולמחלקת הנוער של מכבי נתניה שנתנו לי את כל התנאים להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully