וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין חוזרת לשדה התעופה

יצחק סולומון

11.8.2008 / 8:06

הפעם, על מנת לצאת למחנה אימונים של שמונה ימים ברומניה, ממנו יעדרו עבד רבאח ואקאפטי הקונגולזי. יניב לוזון: "המטרה - גיבוש וליכוד הסגל"

שחקני בני סכנין ימריאו היום לפנות ערב (שני) למחנה אימונים בן שמונה ימים בעיר בראשוב שברומניה. זה יהיה המפגש הראשון של שחקני סכנין עם הדיוטי פרי מאז התפוצצות פרשת הבשמים, לפני הטיסה למשחק האינטרטוטו מול לה קורוניה הספרדית. נכון להיום, שבועיים לאחר הפרשה, אף אחד משחקני סכנין לא זומן להעיד בפרשה.

מי שלא יצא עם הקבוצה לרומניה הוא המגן עבד רבאח, ששמו הוזכר בפרשיה. רבאח עבר השבוע לאחווה עראבה מליגה א'. כמו כן לא יטוס לרומניה הנבחן הקונגולזי, אקאפטי, שראשי סכנין לא הצליחו לסדר לו אשרת כניסה למדינה, והוא סירב לבקשת ההנהלה להישאר בארץ ולהתאמן עם קבוצת הנוער.

בשעה שכל קבוצות ליגת העל היו עסוקות בחודש יולי במחנות האימונים בהולנד או ברוסיה, היו שחקני סכנין עסוקים במשחקי האינטרטוטו. "לא היה טעם לצאת למחנה אימונים ביולי, כי הסגל לא היה מושלם", אומר הקשר יניב לוזון, "עכשיו הסגל קיבל צורה, באו שחקנים חדשים, עברנו את האינטרטוטו, והמטרה במחנה היא גיבוש וליכוד הסגל".

על משחק הניצחון בגביע הטוטו, מול הפועל פתח תקווה בשבת, אומר לוזון: "היה משחק טוב יחסית לחודש אוגוסט. הקבוצה נראתה טוב, ספגנו גול לא מחויב, הפכנו את התוצאה, זה מראה על אופי. בסך הכול זה היה משחק אימון טוב לליגה".

"תמיד מרגש לשחק מול הקבוצה בה גדלת", מספר לוזון על המפגש מול הפועל פתח תקווה, שם שימש כקפטן, והיה בורג מרכזי בעליית הקבוצה לליגת העל. "יש לי הרבה סנטימנטים לקבוצה שגדלתי בה, אבל כמה דקות אחרי השריקה זה עובר. אני מניח שלפני משחק הליגה נגדם אתרגש יותר", אומר לוזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully