וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי לקראת גביע אופ"א: "זו תהיה אופרה אחרת"

יצחק סולומון

11.8.2008 / 7:52

קשר עירוני קרית שמונה, גיא צרפתי, יודע שהמשחק מול ליטקס לובאץ' בגביע אופ"א לא יהיה פשוט. "הם בכושר טוב יותר, אבל אני אופטימי"

עירוני קרית שמונה המריאה הבוקר (שני) לסופיה, למשחק החוץ מול ליטקס לובאץ' הבולגרית, במסגרת הסיבוב המוקדם השני בגביע אופ"א. בקרית שמונה חוזרים ומדגישים כי הם רואים את עצמם כמייצגים לא רק את הקריה ואת אצבע הגליל, אלא את המדינה כולה.

מי שייעדר מהמסע לבולגריה הוא החלוץ, עומר פרץ, שהצטווה על ידי רופאיו לנוח. פרץ כבש בשני המשחקים בסיבוב הקודם, מול מוגרן ממונטנגרו. קרית שמונה תחזור לארץ ביום שישי בבוקר. כ- 20 אוהדים צפויים להגיע למשחק ביום חמישי, ויעשו את סוף השבוע בבולגריה.

"אנחנו מאוד מתרגשים לקראת המשחק", מודה הקשר, גיא צרפתי, שמוסיף "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה הרבה יותר חזקה מאשר מוגרן ממונטנגרו, אותם עברנו בסיבוב הקודם. זו תהיה אופרה אחרת, המטרה תהיה לעשות תוצאה טובה, אולי להבקיע שער חוץ, ולהעביר את ההכרעה לארץ".

צרפתי לא מודאג מהעובדה שקבוצתו ספגה רביעייה, במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב. "אסור לשכוח שגם הבקענו שלושה שערים", הוא אומר, "בדרך כלל בגביע הטוטו נותנים דגש יותר על ההתקפה ומשקיעים יותר בקטע ההתקפי. זה בא לידי ביטוי גם אצל הפועל תל אביב שמתכוננים למשחק באופ"א וספגו שלושה שערים. מול הבולגרים אנחנו צריכים לעשות הגנה, ובקטע הזה אנחנו מכירים את העבודה. כולם נצטרך לעשות הגנה, כדי לחזור עם תוצאה טובה מבולגריה".

ליטקס לובאץ' תגיע למשחק אחרי ששיחקה בסופר קאפ הבולגרי, ולאחר ניצחון חוץ במחזור הראשון בליגה, 0-3 קליל על סלאביה סופיה. צרפתי סבור שהדבר נותן יתרון לבולגרים . "הם בשלב יותר מתקדם יותר של העונה. הם אמורים להיות בכושר יותר טוב, אבל במשחק נתון הכול מצטמצם. אני אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully