וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לראות את האור

שפירא בר-אור יפתח את היום בחצי גמר 200 מטר חופשי, ברנע יקפוץ למים אחריו. גם השייטים והטניסאים הישראלים מקווים לתפוס מומנטום

אם היו ספקנים במשלחת הישראלית לבייג'ינג, הם לא ציפו למצוא את עצמם ביום שני בבוקר שעון בייג'ינג בבריכת השחיה האולימפית. האופטימיים קיוו לראות חצי גמר אחד בבוקר הזה, אבל אנחנו נקבל לא פחות משניים. נמרוד שפירא בר-אור המפתיע יהיה הראשון שיקפוץ למים בחצי גמר ה-200 חופשי. זה יקרה ב-5:13 בבוקר שעון ישראל, כאשר הישראלי ישחה במקצה השני, במסלול מספר 8. בר-אור ישחה לצדם של שחיינים כמו דומיניק מיישטרי השוויצרי וברנט היידן הקנדי. עליה לגמר היא לא ריאלית, אבל כל קיצוץ משיאו הטרי שעומד על 1:47:78 דקות יהיה הישג ענק.

ב-5:56 יזנק לחצי הגמר הישראלי השני גיא ברנע, שישחה גם הוא במקצה השני ובמסלול 8. ברנע ישחה עם השיאן העולמי אהרון פירסול, וינסה לנצל את ההזדמנות כדי לרשום קיצוץ משמעותי נוסף משיאו החדש, 54:50 שניות. כדי להגיע לגמר, ההערכה היא שהוא יצטרך להוריד עוד חצי שניה. אלון מנדל ינסה לשאוב מוטיבציה וחיזוקים מהחברים שכל כך תמכו בו בימים האחרונים, ויתחרה במוקדמות ה-200 פרפר ב-14:07 שעון ישראל. מנדל ישחה במקצה השלישי, במסלול מספר 8.

ישייטו למדליה?

את השחיינים יקדים הקלע דורון אגוזי, שיפתח את היום השלישי של הישראלים במוקדמות רובה אוויר מ-10 מטרים. מדובר במקצוע השני של אגוזי, שיתחרה במטרה מספר 20. המוקדמות ייערכו ב-4 בבוקר שעון ישראל, כאשר שמונה קלעים יעלו לגמר שיתקיים שלוש שעות לאחר מכן.

במקביל, מסה נוספת של ספורטאים תפתח את השתתפותה במרחק 700 קילומטרים מבייג'ינג, במרכז השייט בצ'ינגדאו. השיוטים הראשונים בדגמי 470 גברים (גידי קליגר ואודי גל), 470 נשים (ניקה קורניצקי וורד בוסקילה), ניל פרייד גברים (שחר צוברי) וניל פרייד נשים (מעיין דוידוביץ') ייצאו לדרך החל מ-8 בבוקר שעון ישראל, בשאיפה שהרוח תהיה מספיק חזקה.

מקווה לסיוף מוצלח

מי שתפתח את הופעתם של הסייפים היא דלילה חתואל, שתתחרה החל מ-6:30 בבוקר בשלב 32 האחרונות במוקדמות הרומח לנשים. חתואל תתמודד בקרב הראשון שלה מול אלופת רוסיה ויקטוריה ניקיצ'ינה, ואם תנצח תתמודד בשמינית הגמר מול מרגריטה גרמבסי האיטלקיה, אלופת העולם לשעבר.

בטניס רק רוצים להתחיל

כל הטניסאים הישראלים יקוו לתנאי מזג אוויר טובים יותר, שיאפשרו את משחקיהם שנדחו ביום ראשון. שחר פאר אמורה להתמודד מול קירסטאה הרומניה במשחק השלישי במגרש 5, החל מ-12:00 בצהריים שעון ישראל. ציפי אובזילר, שקיבלה כרטיס אחרון לטורניר היחידות, תתמודד מול מריה קוריצבה הרוסיה, במשחק שיהיה הרביעי במגרש 4, החל מ-12:00. אנדי רם ויוני ארליך יחכו ארבעה משחקים במגרש 7 ויעלו למשחק החמישי והאחרון מול ארנו קלמון ומיכאל לודרה הצרפתים, שאמור לגלוש לשעות הערב לפי שעון ישראל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully