וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי האבא שלכם?

10.8.2008 / 17:03

היאנקיז הובילו באנהיים, אבל האיינג'לס טחנו אותם באינינג השמיני עם שמונה ריצות וניצחו 4:11. הקרדינלס עברו את זמבראנו והקאבס

לוס אנג'לס איינג'לס - ניו יורק יאנקיז 4:11

כשאדוואר רמירז נכנס ביום ראשון שעבר מול האיינג'לס, זה לא נגמר בטוב מבחינתו, אבל היאנקיז ידעו להתאושש. הפעם רמירז כרה בור עמוק מדי, ממנו לא יכלו הפסים לצאת. אחרי שניו יורק הובילה 1:3 חבטו גארט אנדרסון ומייק נאפולי להומרים על חוזה וראס בתחתית האינינג השביעי, ובשמיני באה המפולת האמיתית. שמונה ריצות של המלאכים סגרו את הגולל על המשחק באינינג השמיני, כשסקוט שילדס זוכה בניצחון ורמירז בהפסד, בדיוק הפוך מהמשחק הנודע לשמצה של השבוע שעבר. הומרים גם למארק טשיירה ולולאדימיר גררו באנהיים, ולאלכס רודריגז וג'ייסון ג'יאמבי בניו יורק.


שיקגו וייט סוקס - בוסטון 6:2

דייויד אורטיז חבט לדאבל מנקה בסיסים באינינג השביעי, ועם שלוש ריצות מתוך הארבע של בוסטון באינינג הכריע את המשחק לטובת דייסקיי מאטסוזקה והרד סוקס. מאטסוזקה הגיש שמונה והכיש ארבעה בניצחון ה-13 שלו העונה, ג'ייקובי אלסבורי עם הומר לבוסטון, ג'ים ת'ומה עם אחד לשיקגו, בון לוגאן עם ההפסד. חוזה קונטרראס, שרק חזר מרשימת הפצועים, נפצע שוב ויצא לאחר 1.2 אינינגים.


קנזס סיטי - מינסוטה 7:3

ומי חזרו לראש טבלת המרכז בעקבות הפסד הוייט סוקס? הטווינס, בסיוע 5.2 אינינגים סולידיים של פרנסיסקו ליריאנו והומר חמישי העונה של דלמון יאנג. זאק גריינקי עם ההפסד, מיגל אוליבו עם הומר לרויאלס. היתרון של מינסוטה בראש המרכז עומד על חצי משחק.


סיאטל - טמפה ביי 8:7

הרייז מרביצים ומכישים. שש ריצות באינינג השביעי הפכו פיגור 5:1 ליתרון 5:7, אבל סיאטל השוותה באינינג השמיני. או אז הגיע דיונר נבארו, שבאינינג ה-11 חבט כדור הקרבה שהכניס את בן זובריסט הביתה ושימר את היתרון בן 3.5 המשחקים של הרייז בבית. המשמעות הגדולה מבחינת טמפה ביי - כרגע היא מרוחקת 7.5 משחקים מהיאנקיז. גייב גרוס עם הומר לטמפה ביי, איצ'ירו סוזוקי עם אחד לסיאטל. ניצחון לצ'אד בראדפורד, שמירה לטרוי פרסיבל, הפסד למיגל באטיסטה.


אוקלנד - דטרויט 10:2

שני הומרים וארבעה ריביז למיגל קבררה, הומר גם לגארי שפילד ולאדגר רנטרייה בדטרויט, ניצחון לארמנדו גלאראגה והפסד לדן מאייר.


טורונטו - קליבלנד 4:2
בולטימור - טקסס 0:9

NL: המאבק נפתח במרכז?

שיקגו קאבס - סט. לואיס קרדינלס 12:3

זה לא היה הערב של קרלוס זמבראנו, שלמרות שחבט להומר על טוד וולמאייר, ספג לא פחות מתשע ריצות ב-4.1 אינינגים של עבודה. החבילה כללה הומרים של סקיפ שומאכר, אלברט פוחולס ושניים של טרוי גלאוס, שהיה בדעיכה לאחרונה. וולמאייר זכה בניצחון עם 6.2 אינינגים, הומר למארק דה רוסה בשיקגו.


ניו יורק מטס - פלורידיה 6:8

המטס צוברים קצת מרחב מחיה מעל למארלינס, וכעת רחוקים מהם משחק וחצי במקום השני, כשהפיליז ממשיכים להוביל את הבית בהפרש של משחק אחד. דניאל מרפי הצעיר חבט להומר ראשון בקריירה, הקרלוסים דלגאדו ובלטראן הוסיפו הומרים והבולפן לא הצליח לקלקל הפעם. סקוט שונווייס ניצח וארון היילמן שמר היטב, סקוט אולסן רשם את ההפסד. חורחה קאנטו ומארק ג'ייקובס עם הומרים לדגים.


פילדלפיה - פיטסבורג 2:4

ג'ימי רולינס סגר את אחד מהערבים שהזכירו את העונה שעברה עם ארבע חבטות ושתי ריצות, ברט מאיירס הגיש 7.2 ושישה אינינגים שהזכירו שפעם הוא היה פוטנציאל אדיר והפיליז שמרו על הפער במזרח. צ'אד דרבין עם השמירה, איאן סנל עם ההפסד.


מילווקי - וושינגטון 0:6

אחרי שסי.סי. סבאתיה השתיק את הנשיונאלס, בא בן שיטס וביצע בהם את זממו עם תשעה אינינגים ושש קטילות, שהורידו את הפער מהקאבס לארבעה משחקים. הומרים לריי דורהאם, ג'יי ג'יי הארדי וקורי הארט, הפסד לטים רדינג.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:3

הדודג'רס החמיצו הזדמנות לעלות לראש בית המערב, כי ג'ונתן ברוקסטון, הגרסה הזולה והפחות טובה של בובי ג'נקס, נתן לארון רוואנד והג'איינטס להפוך פיגור 2:1 לניצחון באינינג העשירי, כשרוואנד חובט לסינגל המנצח. טיילר ווקר עם הניצחון, הומר לג'ף קנט בלוס אנג'לס.


אטלנטה - אריזונה 11:4

לאחר שטבחו בדיאמונדבקס ביום שישי, הברייבס חזרו לפיניקס וניצחו שוב, הפעם עם שבע ריצות באינינג השישי. אם לא די בצרות, הרי ששחקן הבסיס השני אורלנדו הדסון שבר את פרק כף היד וכנראה סיים את העונה. הומר וארבעה ריביז לבריאן מק'קאן באטלנטה, ג'ייר ג'רג'נס עם הניצחון. הפסד לדני הארן.


יתר התוצאות ב-NL:

קולורדו - סן דייגו 8:3
סינסינטי - יוסטון 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully