וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא ישראלי לאניה גוסטמלסקי

צפו בשחיינית הישראלית שקבעה 1:01.87 דקות במוקדמות ל-100 גב, סיימה שניה במקצה, אך לא הצליחה להתברג בין 16 העולות לחצי הגמר. גוסטמלסקי: "אם זה היה בבוקר, הייתי עולה"

יממה לאחר ששברה את שיאה האישי ב-100 מטר פרפר, זינקה היום (ראשון) אניה גוסטמלסקי למשחה היותר חזק שלה, 100 מטר גב. השחיינית הישראלית הוותיקה שחתה במקצה השלישי של המוקדמות, וסיימה אותו במקום השני עם שיא ישראלי נהדר של 1:01.87 דקות, שיפור של 63 מאיות משיאה הקודם, 1:02.50, אותו קבעה לפני כשנה.

התוצאה של גוסטמלסקי מיקמה אותה במקום ה-25 מבין המשתתפות במוקדמות, במרחק של למעלה משניה מהזמן הנדרש להתברגות בין 16 העולות לחצי הגמר. כעת נותרו לגוסטמלסקי שני משחים נוספים - 100 מטר חופשי ביום רביעי, ו-50 מטר חופשי ביום שישי.

לאחר המשחה אמרה גוסטמלסקי: "באתי בשביל לעשות שיא אישי ולשחות את התוצאה הכי טובה בחיים שלי, בינתיים שחיתי כמעט שניה יותר מהר ממה ששחיתי באליפות אירופה האחרונה. אני בטוחה שאני יכולה עוד להשתפר, הכל עניין של משאבים. אם המוקדמות היו בבוקר, הייתי מגיעה לחצי הגמר כי אנחנו הישראלים יודעים לשחות בבוקר".

לקראת המשחה הבא, 100 מ' חופשי, שנחשב למקצה החזק שלה, אמרה גוסטמלסקי: "שמרתי חליפה חדשה לחתירה ואני מקווה שעצם ההתעניינות לא תפחיד אותי. כרגע, החתירה עובדת אצלי הכי טוב כי קשה מאוד לעבוד על שלושה סגנונות שונים. לפי הסטטיסטיקה יש לי סיכוי לעלות לחצי הגמר, אבל לאור הנסיבות זה כמעט בלתי אפשרי. כולן מפציצות פה. אולי זה בגלל החליפות, אולי זה הסמים, אני לא יודעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully