וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפני: "אלחם על ההרכב. מסיללה יכול לשחק גם בתפקידים אחרים"

10.8.2008 / 11:43

מגן מכבי חיפה חוזר אחרי עונה קשה ומבטיח: "אעשה חיים קשים לאלישע". קטן וחרזי יענדו את סרט הקפטן לסירוגין. המאמן הודה לשחקנים

"עברתי את השנה הכי קשה בחיים שלי, הכדורגל השפיע לי על החיים, הכל הלך קשה. העונה נולד לי בן, חזרתי לשחק, הכל נראה חיובי". כך אומר הבוקר (ראשון) מגן מכבי חיפה, רוני גפני, שהיה אחד השחקנים הבולטים במשחק הקבוצה אתמול מול בית"ר ירושלים. גפני, שסבל בעונה שעברה מפציעה שגרמה לו לשבת ביציע חצי שנה, בישל אתמול את השער היחיד לזכות קבוצתו במשחק וסחט מחמאות מהצוות המקצועי.

על התחרות עם פיטר מסיללה אמר המגן: "אני חושב שהוא שחקן מצוין, אחד המגנים השמאליים הכי טובים ששיחקו בארץ. נשארתי במכבי חיפה לא כדי להרים ידיים, אלא כדי להיות שחקן הרכב. לא פיללתי שייפצע, אבל עכשיו קיבלתי הזדמנות ואני מקווה להוכיח את עצמי ולחזור ליכולת שהצגתי לפני עונה וחצי. אעשה חיים קשים לאלישע לוי. מילה שלי. אמשיך להילחם על חולצת ההרכב, במיוחד לאור העובדה שמסיללה יכול לשחק בתפקידים אחרים".

על המשחק אתמול אמר גפני: "התרגשתי לפני המשחק, אבל זה עבר ככל שהדקות חלפו. הבישול הוא בסך הכל בונוס. אני מאוכזב. ספגנו שער בדקה האחרונה וחבל. במכבי חיפה של היום יש אווירה טובה באימונים. אנחנו מחכים לחיזוק משמעותי שאמור להגיע ובסך הכל השינוי בסגל השחקנים הוא לא כזה גדול. אלישע לוי מאמן שמשרה אוירה טובה על השחקנים, גורם לנו להרגיש כיחידה אחת". גפני התייחס גם לשילוב הצעירים בקבוצה ואמר: "הייתי ממליץ להם לא לקחת את חולצת הרכב כמובן מאליו. רק דרך עבודה קשה רואים תוצאות".

שחקני חיפה דיווחו אתמול, לאחר המשחק, על אווירה טובה. בסיום המשחק נכנס המאמן אלישע לוי לחדר ההלבשה, לחץ ידיים לכל השחקנים והודה להם על ההקרבה והנחישות במשחק. מלבד גפני, בחיפה היו מרוצים בעיקר מהמנהיגות של ג'ון קולמה, מדקל קינן ות'מבינקוסי פנטאני. החלוץ הברזילאי ג'וזה פרננדו ימשיך להיבחן וגם לגביו ישנה שביעות רצון למרות שלא כבש.

לפני המשחק התקבלה החלטה במועדון כי יניב קטן ואלון חרזי, שכבר לפני שבוע הוחלט שישמשו כקפטנים גם בעונה הזאת, יענדו את הסרט לסירוגין. חרזי נתן את הכבוד לקטן להיות הראשון ואתמול עלה האחרון עם הסרט. במשחק הבא, מול מכבי נתניה, צפוי חרזי לענוד אותו.

היום הוחלט להעניק לשחקנים יום מנוחה ומחר תשוב הקבוצה להתאמן. לקראת המשחק מול נתניה, מכת פציעות בחיפה. הקשר גוסטבו בוקולי בספק למשחק גביע הטוטו, משום שהוא סובל מפציעה קלה בקרסול שמגבילה אותו. יניב קטן סובל מקרע בשריר הארבע ראשי, וגם הוא בספק למשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully