וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקותיאל: "אין תחושה של ריקנות"

9.8.2008 / 14:42

גל יקותיאל סיים יום ארוך על מזרן הג'ודו מאוכזב מאוד, אבל המשיך להביט קדימה: "אמשיך לעבוד ולהשתפר, אני חותר להגיע למשהו גדול"

יומו הארוך של גל יקותיאל בטורניר האולימפי בבייג'ינג הסתיים היום (שבת) עם הפסד כואב בקרב על מדליית הארד מול רובן הוקס ההולנדי. הג'ודוקא הישראלי הפסיד בקרב השני שלו בקטגוריית המשקל של עד 60 ק"ג ונשלח לבית התנחומים, שם עשה את דרכו באופן מרשים כל הדרך לקרב על מדליית הארד מול אלוף אירופה מ-2007, שהפסיד בחצי הגמר, אך נכנע לעוצמה של ההולנדי הגבוה והסתפק במקום החמישי.

מאמנו של יקותיאל, אלכס אשכנזי, אמר בסיום שאחת הסיבות להפסד של חניכו היתה מנטלית, והזכיר שבתחרויות רבות הפסיד יקותיאל בקרב על המדליה וסיים במקום החמישי. יקותיאל התייחס לדברי מאמנו ואמר: "אני לא יודע אם זה ככה, לא חשתי התרגשות בקרב הזה. זה היה משהו יותר טכני, לא הסתדרתי עם התפיסה שלו. אבל המאמן שלי בדרך כלל יודע מה הוא אומר. וזאת הזדמנות גם להודות לו. מנטלית, טכנית, מה שזה לא יהיה, אני אמשיך לעבוד ולהשתפר".

על ההפסד רגע לפני המדליה אמר יקותיאל: "זאת בהחלט תחושה שאני צריך לעכל אותה, בקרב האחרון לא הצלחתי לעשות את מה שצריך וכל שנותר לי הוא רק לעבוד ולהשתפר. בסך הכל היריבים שלי היו טובים, כולם מדליסטים באליפויות אירופה או עולם, על הנייר הדירוג הזה הוא טוב, אבל אני באתי להיאבק על מדליה, ולא הצלחתי הפעם".

על ההפסד המרגיז בשמינית הגמר מול היריב הצרפתי, עליו הוביל יקותיאל עד שניות הסיום, אמר: "הוא בחור מאוד מהיר, והוא ניצל שבריר שניה של טעות שלי, וברגע שאני נותר ליריבים להשתולל לשניה זה מה שקורה".

לגבי תחושתו לאחר התחרות אמר יקותיאל: "אין תחשובה של ריקנות, יש הרבה דברים שממלאים אותי, אני חותר להגיע למשהו גדול, יש הרבה אכזבה וזה כואב אבל לא היתי מגדיר את זה כריקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully