וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמח במזרח

9.8.2008 / 10:31

אוליבר פרז והמטס ניצחו את פלורידה 0:3, וצימקו את הפער מפילדלפיה שהפסידה לפיטסבורג 2:0. הפציעה של ג'ובה לא חמורה

באופן נדיר, סיקור יום השבת יהיה מצומצם במתכונת סיקורי יום חמישי. באופן כללי, במהלך השבועיים הקרובים צפויים שיבושים רבים בדיווחי הבייסבול היומיים. עימכם הסליחה.

NL: אוליבר פרז הגיש שבעה אינינגים מצוינים עם שמונה הכשות, והמטס עברו את פלורידה 0:3. פילדלפיה הפסידה 2:0 לאחר 12 אינינגים לפיטסבורג, והפער בינה לבין המטס עומד כעת על משחק אחד בלבד. סי.סי. סבאתיה היה דומיננטי בניצחון של מילווקי 0:5 על וושינגטון, שיקגו קאבס שמרה על מרחק מבטיח בטבלה לאחר שגברה על סט. לואיס 2:3. בריאן ג'יילס החליט לסרב לטרייד עם בוסטון וחבט להומר בסן דייגו, אבל הפאדרס הפסידו בקולורדו 6:3. יוסטון עברה את סינסינטי 5:9, אטלנטה הכניעה את אריזונה 6:11 והדודג'רס ניצלו זאת עד תום, ניצחו 2:6 בסן פרנסיסקו והתקרבו לדיאמונדבקס כדי חצי משחק.

AL: לרווחתם של אנשי ניו יורק יאנקיז, התברר כי פציעת הכתף של ג'ובה צ'מברליין לא חמורה והוא ישוב מרשימת הפצועים באמצע החודש. זה לא עזר לפסים במשחק הראשון באנהיים, בו הפסידו 10:5. שיקגו וייט סוקס הכניעה את בוסטון 3:5 ושמרה על פסגת המרכז, כשמינסוטה ממשיכה לדלוק אחרי 1:4 בקנזס סיטי. טמפה ביי שוב הגדילה את הפער בראש המזרח לאחר 3:5 בסיאטל. קליבלנד ניצחה בטורונטו 2:5, בולטימור רמסה את טקסס 1:9 ואוקלנד עברה את דטרויט עם 2:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully