וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "ממשחק ההגנה הייתי פחות מרוצה"

קרן שמש

8.8.2008 / 20:41

מאמן הפועל ת"א לא אהב את הספיגות ב-3:4 על קרית שמונה בגביע הטוטו. מאמן וויבודינה: "הבולגרים הכי טובים בקבוצה". צפו בתקציר

ברני ארדוב

תקציר המשחק באדיבות ערוץ הספורט

הפועל תל אביב ניצחה הערב (שישי) 3:4 את עירוני קריית שמונה במסגרת בית ג' של גביע הטוטו. הפועל פיגרה כבר 2:1 ו-3:2, אך הצליחה לחזור פעמיים, ולכבוש שער ניצחון בדקה ה-90, מרגלי המחליף מהראן לאלא. אלי גוטמן, מאמן האדומים, אמר בסיום: "טוב לפתוח בניצחון, להראות אופי, ובכך לחזור מפיגור ולנצח. מבחינת משחק ההתקפה שלנו, אנחנו יכולים להיות מרוצים, הגולים היו מתוכננים. ממשחק ההגנה הייתי פחות מרוצה, היו פערים בין חלקי הקבוצה. אנחנו נצפה במשחק, נלמד ונתקן. בסך הכל חזרנו משבוע קשה מלא באימונים, ואנחנו יוצאים לשבוע לא פשוט, השחקנים יזכו מחר לחופש".

על היריבה הסרבית, וויבודינה נובי סאד, אותה תפגוש הפועל תל אביב בשבוע הבא במסגרת משחקי גביע אופ"א אמר גוטמן: "מדובר בקבוצה חזקה, זו קבוצה טובה ונחשבת עם מסורת. יש שם שחקנים חזקים שאת חלקם אני מכיר. אנחנו לומדים ומתכוננים ונגיע מוכנים למשחק".

מאמנה של וויבודינה נובי סאד הסרבית, דרגוליוב בקבאלאץ', נכח הערב במשחק במטרה לעקוב אחר האדומים, ואמר: "הפועל היא קבוצה טובה, אני מכיר את השחקנים הבולגרים, טופוזקוב וטלקייסקי, הם השחקנים הכי טובים בהפועל, זה לא יהיה משחק קל".

מיישל דיין, מאמן עירוני קריית שמונה, אמר בסיום: "האנשים שהגיעו למשחק נהנו מכדורגל טוב של שבעה שערים, בחצי הראשון נראנו לא טוב, את המחצית השנייה פתחנו טוב, אך בסופו של דבר ספגנו שערים. אנחנו צריכים לעבוד על משחק ההגנה שלנו. ביום חמישי מחכה לנו משחק במסגרת גביע אופ"א (מול ליטקס לובץ' - ק.ש), אנחנו נגיע מוכנים נתחבר ונתגבש, ונקווה להביא תוצאה שתביא את ההכרעה לישראל". נציגים של ליטקס לובץ' הבולגרית עקבו הערב אחרי משחקה של קריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully