וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד המוס

8.8.2008 / 11:16

מייק מוסינה ממשיך בעונת הרנסנס, ועם ניצחון מספר 15 שלו היאנקיז השביתו את טקסס 0:3. ניצחונות למטס, לפלורידה ולדודג'רס

אחרי הרבה זמן שלא עשינו את זה, הגיע הזמן להציג לכם, לפני הכל, את תמונת המצב בחטיבות.

AL מזרח:

1. טמפה ביי רייז 46:68
2. בוסטון רד סוקס 49:66 (2.5 משחקים מאחור)
3. ניו יורק יאנקיז 52:63 (5.5)

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 50:63
2. מינסוטה טווינס 51:63 (0.5 משחקים מאחור)

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 43:71


NL מזרח:

1. פילדלפיה פיליז 52:62
2. פלורידה מארלינס 54:61 (1.5 משחקים מאחור)
3. ניו יורק מטס 54:60 (2 משחקים מאחור)

מרכז:

1. שיקגו קאבס 46:69
2. מילווקי ברוורס 51:64 (5 משחקים מאחור)
3. סט. לואיס קרדינלס (53:64 (6)

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 56:59
2. לוס אנג'לס דודג'רס 57:57 (1.5 משחקים מאחור)

איי לייק מייק

טקסס - ניו יורק יאנקיז 3:0

בגיל 39 עובר מייק מוסינה עונת פריחה מטורפת, והאמת היא שעם 15 ניצחונות ו-ERA של 3.27, פתאום גם סיי יאנג ראשון בקריירה לא נראה דמיוני כל כך (אם כי לקליף לי ולרוי האלאדיי בטח יש מה לומר בנושא). מוס גמא שבעה אינינגים וטיגן שישה חובטים, דרק ג'יטר ירה להומר, מריאנו ריברה שמר והיאנקיז חלקו סדרה שהחלו בפיגור של שני משחקים. שבעה וארבעה נאים לסקוט פלדמן המפסיד.


סיאטל - טמפה ביי 1:2

הרייז טובים מאוד בבית ורעים מאוד בחוץ, והמבחן שלהם החל בסדרה בת ארבעה משחקים בסיאטל. ראול איבנייז הלוהט ירה להומר שסגר עניין באינינג התשיעי וזיכה את ג'יי ג'יי פאץ בניצחון. על המאמץ חתום פליקס הרננדז, עם שמונה וחמישה מצוינים. 7.1 אינינגים טובים לאנדי זוננשטיין בטמפה ביי, הפסד לדן ווילר.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 8:3

קריאה אחרונה לטייגרס לעלות על הרכבת לכיוון הפלייאוף. מיגל קבררה חבט להומר והכניס שלושה ריביז, קרטיס גרנדרסון עזר עם הומר משלו ודטרויט עצרה שטף של שישה הפסדים רצופים. זאק מיינר זכה בניצחון ופרננדו רודני בשמירה. שבעה ושמונה לחאווייר ואסקז בהפסד, הומר מספר 30 העונה לקרלוס קוונטין בשיקגו.


טורונטו - אוקלנד 4:6

ניצחון רביעי ברציפות לאיי ג'יי בארנט בטורונטו, שמירה לבי ג'יי ריאן והפסד לג'סטין דוקשר.

חדשות מהליגה: סן דייגו שמה ברשימת הוייברס את בריאן ג'יילס, האאוטפילדר הותיק, ובוסטון לקחה אותו משם. לרד סוקס יש עד שבת כדי לסכם עם ג'יילס, משימה לא פשוטה שכן בחוזה שלו יש עשר קבוצות שעל מעבר אליהן הוא יכול להטיל וטו ובוסטון ביניהן. ההערכות הן שג'יילס יסכים, ואם יסרב הוא יישאר בפאדרס.

המטס ניצחו, סנטנה שוב הפסיד

ניו יורק מטס - סן דייגו 3:5

כמה מסכן יכול יוהאן סנטנה להיות? למגיש של המטס יש ERA פנטסטי של 2.85, אבל ניצחונות הוא לא רואה מזה, כי הבולפן ממשיך לחרב אותם. סקוט שונווייס נתן הומר משווה לג'ודי גרוט באינינג התשיעי, אבל למרבה המזל הפציע דייויד רייט עם הומר בן שתי ריצות בתחתית האינינג והעניק ניצחון למחליפו של שונווייס, ארון היילמן. סנטנה, אגב, סיים עם שבעה ושבעה. הומר גם לצ'ייס הדלי מסן דייגו.


סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 4:1

קוראים לו קלייטון קרשאו, והוא קרוב נורא רחוק של ניק קרשאו (טוב, לא באמת). כוכב הפופ הבריטי של הדודג'רס סגר שבעה אינינגים משובחים עם שבע קטילות וזכה בניצחון, כשג'ונתן ברוקסטון שומר היטב עבורו והדודג'רס צימקו את הפער מאריזונה. מני רמירז עם הומר מספר 24 העונה, קייל לוהש עם הפסד רביעי.


אריזונה - אטלנטה 6:4

תקלה ביתית לדיאמונדבקס מול הברייבס החלשים, כשכשצ'רלי מורטון מגיש שבעה וקוטל ארבעה, ומנצח את יוסמיירו פטיט מאריזונה. הומר למארק קוטסאי באטלנטה, שמירה למייק גונזאלס. מארק ריינולדס עם הומר לנחשים.


פילדלפיה - פלורידה 3:0

המארלינס דואגים שימשיך להיות מאוד מעניין שם במזרח. כריס וולסטאד הגיש שישה אינינגים סולידיים וקווין גרג שמר. 6.1 אינינגים ושבע הכשות לקול המלס בהפסד.


יתר התוצאות ב-NL:

סינסינטי - יוסטון 7:4
קולורדו - וושינגטון 6:3, 6:3 (זה לא משחק טניס, הנשיונאלס באמת טאטאו בדאבל הדר את הרוקיז).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully