וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: בנאיני יחמיץ את פתיחת העונה

8.8.2008 / 12:06

החלוץ סובל מפציעה בירך. המו"מ עם טוברוק פוצץ, ולכן אבוחצירה וגורמן ייעדרו ממשחק גביע הטוטו נגד סכנין (שבת, 17:00)

במסגרת המשחק הרשמי הראשון שלה העונה, תארח הפועל פתח תקוה בשבת את בני סכנין (17:00) באצטדיון וינטר. שישה משחקני הקבוצה, בהם הקשר יוסי רוזן שעלות חוזהו יקרה מדי עבור המועדון, ייעדרו. נוסף על רוזן, הקשר שחר בלילטי (ייעדר כחמישה ימים) נפגע באימון אתמול ולא ייכלל בסגל, שגיב כהן ממשיך להיעדר בגלל פציעה, ואילו שמעון אבוחצירה ומרק גורמן ייעדרו בשל הפיצוץ במשא ומתן עם טוברוק. האחרון המריא ביום חמישי לקזחסטאן, להשתתף ביום ההולדת של אביו, וינחת ביום שני.

המנכ"ל אפי צפריר והמאמן אלי מחפוד ערכו אסיפת שחקנים לפני האימון הבוקר ואמרו לשחקנים: "גביע הטוטו זה מפעל חשוב, נעלה עם ההרכב הכי חזק שלנו. קחו את המשחקים ברצינות, אנחנו מצפים מכם שתפתחו את העונה ברגל ימין". המנהל המקצועי זאב זלצר לא הגיע לאימון ונסע והלוויתו של מאמן הכדורסל רלף קליין ז"ל.

הקשר אבי ריקן, שהגיע מבית"ר ירושלים, יקבל בשבת את חולצת ההרכב וישחק בקישור לצדם של אייל שן, קוני ג'קאריטה וג'וניור ויסה שהגיע אף הוא מבית"ר. בחוד ההתקפה, פטי נימבה וחן עזריאל ינסו להרשים את הצוות המקצועי. המאמן אלי מחפוד יבצע שינוי נוסף, בהגנה. העובדה שפתח תקוה עדיין לא החתימה בלם זר גרמה לו לתרגל את אורי אוזן בהרכב כבלם. נדיב סימנטוב יפתח בעמדת המגן הימני.

החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני עדיין סובל מפציעה בשריר הירך האחורי. בסף השבוע השחקן נבדק ומתברר כי הוא יחמיץ את פתיחת העונה, כאשר יחזור בעוד שבועיים לאימונים ותהליך הדרגתית שיימשך מספר שבועות נוספים. החלוץ אחמד קאסום, שעדיין לא ברור האם ימשיך בקבוצה, עבר אתמול בדיקת סי.טי והיום חזר להתאמן.

הרכב משוער: שביט אלימלך; נדיב סימנטוב, איציק כהן, אורי אוזן, שוקי נגר; אייל שן, קוני ג'קאריטה, אבי ריקן, ג'וניור ויסה; חן עזריאל, פטי נימבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully