וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא כל כך יודע למה אני נכנס"

8.8.2008 / 12:00

ברט פארב הוצג כקוורטרבק של הג'טס: "אני לא פה בשביל ברודוויי, אלא כדי לעזור לג'טס". פנינגטון שוחרר, שש קבוצות הביעו עניין

מי שהיה צריך הוכחה נוספת, ויזואלית, שהדרמה הגדולה של הקיץ הסתיימה, קיבל אותה במסיבת העיתונאים שבה הוצג ברט פארב כקוורטרבק של ניו יורק ג'טס. המחזה של פארב מניף את החולצה הירוקה מספר 4 די מוכר, אבל הפעם זה היה ירוק שונה.

"במידה מסויימת, אני לא כל כך יודע למה אני נכנס", אמר פארב הנרגש. "לא הגעתי לפה כדי להתעסק בשעשועים של ניו יורק, ברודוויי וכל זה, הגעתי לפה כדי לעזור לג'טס לנצח". הוא ציין כי הוא עדיין צריך להיכנס לכושר, אבל "אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחיקי".

פארב וגרין ביי, להם היה קיץ סוער, רוצים לשים הכל מאחוריהם. עכשיו, שעבר לג'טס, זה אפשרי. "זה כמו זוג נשוי שנפרד", אמר מארק מרפי, נשיא הפאקרס, "זו לא אשמה של אף אחד, איש איש לדרכו". פארב חיזק: "בסופו של דבר זה מאחורינו, וכל מה שהיה הוא כעת לא רלוונטי". לאחר הטרייד לניו יורק נחשף כי טמפה ביי לא הייתה כל כך קרובה כפי שהצטייר בתקשורת, ולמעשה אפילו לא הציעה בחירות דראפט על הקוורטרבק, כך שהג'טס היו לבדם במערכה.

בינתיים צפה פארב בניצחון הג'טס על קליבלנד 20:24 במשחק טרום העונה, כשאחד ממחליפיו, ברט ראטליף, השלים 14 מ-20 מסירותיו ל-252 יארד ושני טאצ'דאונים. דטרויט ניצחה את ניו יורק ג'איינטס 10:13, קנזס סיטי את שיקגו 20:24, ניו אורלינס את אריזונה 10:24 ובולטימור את ניו אינגלנד 15:16.

מי שקיבל הודעת שיחרור מיידית עם צירופו של פארב הוא צ'אד פנינגטון, שקריירה רוויית פציעות מנעה מהקריירה שלו בג'טס לנסוק. שש קבוצות כבר הביעו עניין בשחקן, שלאחר שמונה עונות במדולנדס ייאלץ למצוא לעצמו בית חדש, אם כי נראה שהחיפושים לא יימשכו זמן רב. כרגע נראה שמיאמי היא המועמדת המובילה במירוץ, אבל ההתפתחויות בפרשת פארב לימדו אותנו שגם לעניין הזה צפויים לא מעט ספינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully