וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורטיי טוען: "לה קורוניה רוצה אותי"

יצחק סולומון

8.8.2008 / 9:45

החלוץ הגנאי סיפר לתקשורת בארצו שביקש להשתחרר מבני סכנין בגלל התעניינות הספרדים. הבעיה: אף אחד לא ממש מאמין לו

החלוץ ברנארד בורטיי השתחרר מבני סכנין עקב הצהרתו של סיבות אישיות, אבל לאחר שהחלוץ הגנאי נחת בארצו, הוא הסביר כי הסיבה האמיתית לבקשתו להשתחרר היא התעניינות בו מצד דפורטיבו לה קורוניה הספרדית. בורטיי שותף בשני משחקי האינטרטוטו מול הספרדים ובשניהם לא גילה יכולת מרשימה, מה שמטיל ספק בדברים.

"אחרי משחקי האינטרטוטו לה קורוניה דברו איתי", אמר בורטחי לתקשורת הגנאית, והוסיף: "חזרתי לגאנה להתארגנות, לסדר ויזה לספרד, ואני יוצא ללה קורוניה. הם רוצים אותי". בתקשורת הגנאית ידעו לספר על קשיי התאקלמות של השחקן בסכנין, שבגילאי הנוער נחשב לכוכב גדול יותר מאשר מייקל אסיין, שמצליח בצ'לסי.

בתקשורת הגנאית העבירו ביקורת על בורטיי, וטענו כי גילה יכולת דלה בתקופה בה היה בסכנין, שהובילה בסופו של דבר להחלטה של פרדי דוד לשחרר אותו, למרות המלצות חמות של המאמן אייל לחמן, שאימן אותו בקבוצת הארטס אוף הוק הגנאית.

היה זה הניסיון הכושל השני של בורטיי להשתלב בכדורגל הישראלי, לאחר שלפני מספר שנים נבחן במכבי תל אביב, ונחשד בגניבה מחדר ההלבשה. ב- 2003 הוכתר כמלך השערים בגאנה, וחתם בפ. צ. באזל משוויץ, אך גם שם לא החזיק מעמד, ולאחר תקופה קצרה חזר הביתה. בתקשורת הגנאית עקצו אותו אתמול על הניסיון הכושל בסכנין: "בורטיי שוב פוצץ לעצמו את הסיכויים".

בסכנין הופתעו מההצהרות של השחקן. "לא ידוע לנו על שום התעניינות בו מצד הספרדים", אומר גורם בקבוצה, "על פי היכולת שהוא הציג מול לה קורוניה, אנחנו מטילים ספק גדול בדברים", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully