וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - קרית שמונה: ורמוט צפוי לפתוח

קרן שמש ויצחק סולומון

6.8.2008 / 17:15

יעלה בהרכב משחק גביע הטוטו מול הצפוניים, שהחתימו את דוס סנטוס (ו', 17:00, 5+ לייב). בוולפסון מנסים להוזיל את חבילת הטיסה לסרביה

הפועל תל אביב ערכה ביום חמישי אימון מסכם לקראת המפגש ביום שישי מול עירוני קרית שמונה במסגרת גביע הטוטו (ו', 17:00, 5+ לייב). דאגלס דה סילבה, שנפצע יבום רביעי בזמן האימון לאחר תיקול עם עידן סרור, החלים ויעמוד לרשותו של גוטמן למשחק. דני בונדר, שעדיין חש בכאבים, ינוח עד יום ראשון בעצת הצוות הרפואי, בכדי לא להעמיס על ברכו המחלימה מניתוח.

אלי גוטמן, מאמן האדומים, הרבה לבקש משחקניו לחץ במגרש. הוא חזר וביקש מחניכיו סדר במשחק ההתקפה, תוך כדי שמירה על העמדות. כפי שנראה באימונים האחרונים, גילי ורמוט צפוי לקבל מקום בהרכב הראשון על חשבונו של עידן סרור, וישחק מתחת לחלוץ. ערן זהבי תורגל באגף שמאל ובחוד יוצב סמואל יבואה. בסיום האימון תרגל גוטמן בעיטות חופשיות. גליל בן שאנן המשיך גם היום להתאמן עם הקבוצה, תוך שהוא ממתין להתפתחויות בנוגע להשאלתו להפועל חיפה.

הנהלת המועדון הולכת לקראת האוהדים האדומים שמעוניינים ללוות את הפועל תל אביב למשחקה בסרביה. הקבוצה תסבסד חלק מעלות הטיסה ותוזיל משמעותית את ההגעה למקום. הטיסה של חברת "סאן דור" לבלגראד תצא ביום שלישי בבוקר, כשהחזרה מתוכננת עם חברת תעופה סרבית מיד לאחר המשחק, בעלות של כ-500 דולרים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, דאגלס דה סילבה, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, ערן זהבי, סמואל יבואה.

דוס סנטוס הוחתם בקרית שמונה

החלוץ הברזילאי מייקון דוס סנטוס, שנבחן לפני כחודש במחנה האימונים של עירוני קרית שמונה בהולנד, הוחתם הערב (חמישי) בקבוצה, ובקריה עושים מאמצים לרשום אותו למשחק בגביע אופ"א ביום חמישי הבא, מול ליטקס לובאץ הבולגרית.

דוס סנטוס גילה יכולת טובה במחנה בהולנד, אבל המאמן מישל דיין העדיף לראות חלוצים נוספים, כדי להחתים שחקן טוב יותר. בעקבות פציעתו של עומר פרץ, שעדיין לא ברור כמה זמן ייאלץ להיעדר, החליטו בקבוצה להנחית באופן מיידי את הברזילאי.

דוס סנטוס, בן 24, המתנשא לגובה 1.86 ס"מ, הוא הזר הרביעי של קריית שמונה, והוא מצטרף לפרואני חייר סספדאס, לגנאי אגודה קאובינה, ולירו בלו הניגרי שחזר השבוע לאימונים לאחר שהחלים מפציעתו. בקריה ממשיך להיבחן הקשר הקונגולזי, לוקלו פריסטן הרמן, שבינתיים לא מגלה יכולת מרשימה.

הקבוצה הצפונית תבחן את כוחה מול הפועל תל אביב, במסגרת גביע הטוטו, במשחק הכנה אחרון לקראת ההתמודדות הכפולה עם הבולגרים. סספדאס ודוס סנטוס צפויים לפתוח בהרכב, ממנו ייעדרו עבאס סוואן המוצהב ועומר פרץ הפצוע. שוער המשנה יוסי בצלאל צפוי לפתוח, לאחר שהשוער הבכיר, דני עמוס, החסיר השבוע מספר אימונים, עקב שרותו הצבאי ואימוני הנבחרת הצעירה. הבלם יניב לביא, שלא שיחק במשחק האחרון מול מוגרן ממונטנגרו עקב הרחקה, צפוי לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully