וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה סוף עידן עבד רבאח בבני סכנין"

יצחק סולומון

7.8.2008 / 11:37

מגן סכנין עבד רבאח נחוש לעבור לאחווה עראבה מליגה א' והודיע על כך למאמן פרדי דוד. 50 אלף דולר מפרידים בין אסולין לקבוצה

המגן עבד רבאח נחוש לעבור לאחווה עראבה מליגה א', הבוקר (חמישי) הוא אף הודיע על כך רשמית למאמן פרדי דוד, שעד כה הטיל וטו מוחלט על מעברו. בעקבות הדברים הברורים שאמר רבאח, הודיע לו המאמן כי הוא לא מחזיק אף שחקן בכוח. רבאח אמר לשחקנים בקבוצה כי הוא ממתין שהיושב ראש, מאזן גנאים, ישחרר אותו לעראבה.

עבד רבאח אמר לשחקנים בקבוצה: "אני אוהב, מעריך ומכבד את מאזן ואת סכנין, אבל הם צריכים להבין שעראבה זה הבית שלי". גורם בסכנין: "זה סוף עידן עבד רבאח בקבוצה".

משחק גביע הטוטו בשבת מול הפועל פתח תקווה, יהיה המבחן העיקרי לשני החלוצים שמתאמנים כבר שבוע בקבוצה, הברזילאי קלייר דוס סאנטוס, והקונגולזי פטריק אפאטקי. מי שמרשים עד כה באימונים הוא הברזילאי, שכבש את שער הניצחון במשחק אימון באמצע השבוע, מול הפועל רעננה מהליגה הלאומית. בכל מקרה, המאמן פרדי דוד לא יקבל החלטות לפני שיהיה משוכנע שהחלוץ שיצרף ישדרג את ההתקפה שלו.

במקביל, בסכנין עדיין לא הרימו ידיים בכל הקשור לצירופו של החלוץ ליאור אסולין. בין הצדדים עדיין יש פער של כ-50 אלף דולר. בסכנין אומרים "עשינו את המקסימום, הצענו מעבר למה שאנחנו מסוגלים להציע. עכשיו הוא צריך להראות נכונות ולהתגמש". בסכנין חוזרים ואומרים בכל הזדמנות "קבוצה כמו סכנין תפורה לליאור כמו כפפה ליד. אצלנו הוא יעשה את הקאמבק שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully