וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיקוביץ' באולטימטום: 40 אלף שקל או שאבוחצירה עוזב

7.8.2008 / 11:23

הבעלים של טוברוק לא חתם על טופס ההעברה. חלוץ הפועל פ"ת שוקל לפנות לוועדה למעמד השחקן. גורמן טס לקזחסטאן ולא ישחק בגביע הטוטו

הבעלים של בית"ר טוברוק, אריק איזיקוביץ', הציב אוליטימטום בפני ראשי הפועל פתח תקווה: שלמו 40 אלף שקל או ששמעון אבוחצירה יעזוב לקבוצה אחרת. אתמול השיחות בין הצדדים הגיעו למבוי סתום. איזיקוביץ' לא מוכן לוותר על חלק מהכסף ואם המצב יימשך, החלוץ עשוי לפנות לוועדה למעמד השחקן.

סוכנו של אבוחצירה, דדה חדד, מסר בתגובה: "אני מצר על כך ששחקנים צעירים ומוכשרים נקלעים למצב כזה שבעלי מועדונים מחזיקים אותם בכוח ולא מאפשרים להם להתקדם. זה צורם לי מאוד". בפתח תקווה טוענים כי איזיקוביץ' מתנה גם את העברתו של הבלם הצעיר מרק גורמן לפתח תקוה, משום שהוא מחזיק גם בכרטיס השחקן שלו. גורמן טס היום לקזחסטאן ליום הולדת של אביו, ורק כשישוב לארץ בשבוע הבא יתחדש המשא ומתן.

לפתח תקווה יש הסכם עם טוברוק, לפיו יש לה זכות שנייה על שחקנים שנפלטים מהמועדון. זכות הראשונים שייכת למכבי חיפה. היום צפוי איזיקוביץ' לשוחח עם מנכ"ל פתח תקווה, אפי צפריר, על מנת לסגור את העברת שני השחקנים. בפתח תקווה מודעים לעובדה שאחת ההזדמנויות היחידות של גורמן להוכיח את עצמו תהיה במשחק גביע הטוטו מול בני סכנין. נכון לעכשיו העסקה לא יצאה אל הפועל כשהשניים לא ישחקו בגביע הטוטו, אך בכל מקרה המשא ומתן יתחדש ביום ראשון.

בקבוצה מקווים שג'ון בויה יכבד את ההסכם עימה ויגיע כבר בשבוע הבא לישראל. השחקן עצמו מעוניין לחתום בראן הצרפתית למרות ההסכם. אחת האפשרויות שעלתה היא שבמידה והשחקן יעזוב לצרפת, פתח תקווה תקבל פיצוי כספי מהקבוצה כתנאי להפרת ההסכם. מכיוון שבויה לא הגיע עד עכשיו לארץ, מי שיפתח לצידו של איציק כהן במרכז ההגנה הוא אורי אוזן, מה שאומר שיניב סימן טוב יתופקד כמגן ימני.

בחוד ההתקפה צפויים לפתוח פטי נימבה וחן עזריאל. עזריאל אמור להיות מתופקד כשחקן כנף, אך בשל העובדה שאבו חצירא לא עבר בבקרה, הוא יתופקד כנראה כחלוץ. אייל שן וקוני ג'קאריטה אמורים לפתוח כשני קשרים אחוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully