וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובה צ'מברליין סיים את העונה?

7.8.2008 / 9:06

המגיש של היאנקיז הוכנס לרשימת הפצועים, חשש שפציעת הכתף שלו חמורה. מהפך גדול של טמפה ביי סייע לה לנצח את קליבלנד

בשורות רעות מאוד לניו יורק יאנקיז, שהכניסו הלילה (בין רביעי לחמישי) את האס הצעיר שלהם ג'ובה צ'מברליין לרשימת הפצועים. צ'מברליין נטש את המשחק מול טקסס ריינג'רס בין שני לשלישי עקב פציעה בכתף ונבדק על ידי המומחה דוקטור ג'יימס אנדרוז בבירמינגהאם, אלבמה. דוקטור אנדרוז הוא רופא מומחה שמטפל בפציעות מורכבות, הבעיה היא שעצם העובדה שצ'מברליין הגיע אליו לא מבשרת טובות.

היאנקיז קיבלו את תוצאות ה-MRI, ובה התברר כי צ'מברליין סובל מדלקת בכתפו, כשנכון לעכשיו קיים סיכוי גדול שהמגיש סיים את העונה. ניו יורק סבלה מפציעות של שחקני מפתח, כשפיליפ יוז מבלה ב-DL מאז חודש מאי, בהמשך נפצע גם צ'ין מינג וונג שצפוי לחזור רק בספטמבר, וחורחה פוסאדה והידקי מאטסוי סיימו את העונה (אם כי במקרה של מאטסוי, הוא לא ויתר על האפשרות לחזור).

בליגה: לפחות הלילה היאנקיז הראו שהם לא מושפעים מהפציעה של ג'ובה כשניצחו את הריינג'רס 3:5. בוסטון הכניעה בקלות את קנזס סיטי 2:8, מינסוטה עברה את סיאטל 3:7, אבל הוייט סוקס שמרו על הפסגה עם ניצחון 1:5 על דטרויט המתפוררת. טמפה ביי עשתה את זה בדרך קצת עקלקלה אבל יפהפייה. הרייז שמו שש ריצות באינינג התשיעי, משני הומרים בני שלוש ריצות של גייב גרוס וקרלוס פניה, וניצחו את קליבלנד 7:10. ארווין סנטנה רשם את ניצחונו ה-13 העונה ב-4:9 של האיינג'לס על בולטימור וטורונטו ניצחה את אוקלנד 1:5.

ב-NL: שיקגו קאבס הכניעו את יוסטון 4:11, כשמילווקי גברה על סינסינטי 3:6 ושמרה על פער של 5 משחקים. ג'ף קרסטנס מפיטסבורג, לשעבר מגיש של היאנקיז שהפסים יכלו בהחלט להיעזר בו, נכנס לאינינג השמיני עם משחק מושלם מול אריזונה, אבל ספג חבטה מכריס יאנג שגנזה את החלום. הוא בכל זאת סיים תשעה אינינגים בניצחון 0:2. רנדי ג'ונסון הגיש 7.1 אינינגים במשחק הזה. סן פרנסיסקו גברה על אטלנטה 2:3.

המטס ממשיכים להתרסק, כשפדרו מרטינז נוצח על ידי סן דייגו 4:2. פילדלפיה הגדילה את הפער בפסגה עם 0:5 על פלורידה וסט. לואיס גברה על הדודג'רס 6:9. המשחק בין קולורדו -וושינגטון נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully