וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורמוט צפוי לפתוח מול קרית שמונה

קרן שמש

6.8.2008 / 21:31

שחקנה הטרי של הפועל ת"א תורגל באימון ויתפוס את מקומו של סרור מול קרית שמונה בגביע הטוטו. בונדר ודה סילבה נפצעו ונטשו את האימון

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון לקראת המפגש ביום שישי מול עירוני קריית שמונה במסגרת משחקי גביע הטוטו. האדומים, שחזרו אמש ממחנה אימונים קצר באיטליה, נראו במצב רוח טוב כשעשרות אוהדים הגיעו לאימון, חיכו לסיומו וקיבלו בברכות את שחקן הרכש החדש, גילי ורמוט.

אלי גוטמן, מאמן האדומים, מתכוון לערוך שינוי בהרכב איתו פתח במשחקים האחרונים ועל פי התרגול באימון נראה כי ורמוט יזכה להופעת בכורה מחודשת במדים האדומים ויתפוס את מקומו של עידן סרור, שפתח במשחק האחרון נגד סן מרינו.

דני בונדר נטש את האימון עקב כאבים בברך שמאל, בה עבר את הניתוח לפני מספר חודשים, אך צפוי לשוב ולהתאמן כרגיל מחר. במהלך המשחקון הפנימי נתקלו עידן סרור ודגלאס דה סילבה זה ברגלו של זה, ולאחר מכן דה סילבה נטש את האימון כשחש כאבים מעל הקרסול. מחר תתברר חומרת פציעתו.

השוער גליל בן שנן שב להתאמן עם הפועל תל אביב לאחר שנוצרו מחלקות כספיות על רקע השאלתו להפועל חיפה. בן שנן צפוי להתאמן עם הקבוצה עד שהעניינים בין שתי הקבוצות ייפתרו. בהפועל תל אביב חושבים על אופציות אחרות לעמדת הקשר האחורי, בה היו מעוניינים לראות את אביחי ידין. לאחר שהמשא ומתן בין השניים פוצץ, עורך הדין של השחקן, דן חי, אמר כי לשחקן קיימות אופציות נוספות וכרגע הפועל תל אביב נמצאת מחוץ לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully