וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל חום מכיוון פלורידה

6.8.2008 / 17:12

ג'וש ג'ונסון והמארלינס ניצחו בפילדלפיה 2:8 והתקרבו לפיליז, המטס צימקו את הפער. ניצחון לרייז, הוייט סוקס חזרו לפסגת ה-AL מרכז

פילדלפיה - פלורידה 8:2

המארלינס צימקו את הפער מפילדלפיה ל-1.5 משחקים, בזכות יכולת טובה של ג'וש ג'ונסון שהגיש שישה אינינגים. זו הייתה הפעם הראשונה שבה ג'יימי מוייר הותיק נכנע לפלורידה, כשמאזנו מולה לפני המשחק עמד על 0:10. שתי חבטות וארבעה ריביז לג'רמי הרמידה, חמישה אינינגים למוייר, ששתי הריצות שהרשה הספיקו לו כדי להפסיד. הומר לשיין ויקטורינו בפיליז.


ניו יורק מטס - סן דייגו 5:6

בעוד המארלינס מצמקים ל-1.5 משחקים, המטס חזרו לפער של שניים מהפיליז וזה היה עוד ניצחון שעלה בבריאות. ארון היילמן התפרק באינינג התשיעי, הרשה שלוש ריצות והפאדרס כמעט חזרו מפיגור 6:2 לניצחון. אלא שאז סגר סקוט שונווייס את הדלת, ובסיוע שני הומרים של פרננדו טאטיס (ארבעה ריביז) השאיר את הניצחון בשיי סטדיום. מייק פלפרי עם הניצחון, מייק אדאמס עם ההפסד. ג'ודי גרוט, אדריאן גונזאלס וקווין קוזמנוף עם הומרים לפאדרס.


אריזונה - פיטסבורג 1:3

כן, ברנדון ווב חזר ללא ספק לכושר. עם המשחק המלא השלישי שלו העונה, כריס יאנג חבט להומר מספר 15 והדיאמונדבקס הגדילו את הפער מהדודג'רס ל-2.5 משחקים. שבעה ושישה טובים לזק דיוק בהפסד.


סינסינטי - מילווקי 8:1

אולי פרינס פילדר צריך ללכת כל יום מכות. יממה לאחר שתקף את המגיש מני פארה, פילדר ירה להומר ה-26 שלו העונה וסייע לברוורס לחזור למסלול הניצחונות. שבעה ושבעה לדייב בוש, חמישה אינינגים והפסד לאדינסון וולקז הדועך.


שיקגו קאבס - יוסטון 7:11

ריץ' הארדן טיגן, אמנם, שמונה חובטים, אבל יצא אחרי 5.2 אינינגים וארבע ריצות חובה, כשהאסטרוס הפכו פיגור של 6:2 ליתרון 6:7. אלא שאז הגיע אינינג שביעי גדול של הקאביז, שבו שמו חמש ריצות על הראש של וונדי (???) רודריגז, כריס סמפסון ודאג ברוקייל וסגרו עניין כדי לשמור על פער של חמישה משחקים ממילווקי ו-5.5 מסט. לואיס. הומר בן שלוש ריצות של אלפונסו סוריאנו שבר שוויון 6:6, קרלוס לי, ג'ף בלום וטיי וויגינטון עם הומרים ליוסטון.


סט. לואיס - לוס אנג'לס דודג'רס 4:6

סדרת מפתח לשתי הקבוצות, שהשאיפה הגדולה שלהן היא לא לתת לאריזונה במערב ולשיקגו במרכז לברוח. ריאן לודוויק, הקלאץ' הכמעט קבוע של הקרדינלס, חבט להומר בן שתי ריצות על ג'ייסון ג'ונסון באינינג ה-11 וסייע לסט. לואיס לנצח לאחר שהדודג'רס רשמו לא פחות מארבע ריצות באינינג התשיעי על רון וילון וג'ייסון איזרינגהאוזן האיום ונורא, שחזר רק לאחרונה לעמדת הקלוזר. חמישה אינינגים לכריס קרפנטר בסט. לואיס, ניצחון לג'יימי גרסיה, הומר שלישי העונה לאנדרו ג'ונס בלוס אנג'לס.


במשחקים נוספים:

קולורדו - וושינגטון 2:8
סן פרנסיסקו - אטלנטה 11:4

ניו יורק שוקעת

טקסס - ניו יורק יאנקיז 6:8

לאחר שכבר איימו על הפסגה לא מזמן, היאנקיז התרחקו 6.5 משחקים מטמפה ביי ו-3 מבוסטון עם הפסד שני בארלינגטון, למרות קאמבק מאוחר שכלל ארבע ריצות באינינג השמיני מגראנד סלאם של ריצ'י סקסון. הומר לג'וש המילטון בטקסס, שמירה לאדי גווארדאדו והפסד לאנדי פטיט הבלתי יציב.


טמפה ביי - קליבלנד 4:8

אבאן לונגוריה, קליף פלויד ודיונר נבארו חבטו להומרים בטמפה ביי, אדווין ג'קסון הגיש סביר 5.2 אינינגים והרייז ממשיכים ללעוג לכל מי שציפה להתפרקות שלהם בתחילת אוגוסט. פאוסטו קרמונה עם ההפסד, ג'וני פראלטה עם הומר לאינדיאנס.


קנזס סיטי - בוסטון 8:2

ג'ייסון ביי עבר לחבוט במשבצת מספר 6 בבוסטון, והוא מרגיש טוב מאוד עם זה. ביי רשם ארבע חבטות, שני ריביז ושתי ריצות, ג'וש בקט טיגן שבעה חובטים ב-6.2 אינינגים והרד סוקס התרחקו 3.5 משחקים מהיאנקיז ומובילים את מרוץ הויילד קארד. ארבעה אינינגים לבריאן בניסטר בהפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - בולטימור 3:0

המלאכים לא ציפו מכריס ווטרס שישבית אותם, אבל הרוקי קטל שלושה חובטים בשמונה אינינגים והחזיק את אנהיים על חבטה אחת לכל אורך הערב. ג'ורג' שריל רשם שמירה מספר 31 העונה.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 8:10

גם זה היה משחק מטורף, שבעצם איפיין את כל העונה של הטייגרס, שעם בולפן רקוב וגרוע יראו את הפלייאוף מהבית, כנראה. ניק סווישר ירה להומר בן שלוש ריצות באינינג ה-14, ולאחר שדטרויט עלתה בחלק שלה באינינג ל-6:8, ניצח את המשחק, כשג'ואל זומאיה הוא הקרבן עם ארבע ריצות חובה באינינג. גם קרלוס קוונטין (29 העונה), פול קונרקו ואלכסי רמירז חבטו להומרים בשיקגו, פלאסידו פולאנקו עשה זאת פעמיים בדטרויט וקרטיס גרנדרסון הוסיף אחד. ניצחון לאדם ראסל.


סיאטל - מינסוטה 7:8

ראול איבנייז חבט להומר והכניס הביתה חמישה רצים, ג'יי ג'יי פאץ זכה בניצחון ולאחר שהיה קצרה וקלילה בראשות בית המרכז, הטווינס שוב מאחור עם הפרש של משחק משיקגו. שני הומרים של ג'ייסון קובל לא הספיקו למינסוטה כי מאט גרייר פישל בתחתית האינינג השמיני.


במשחק נוסף ב-AL: טורונטו - אוקלנד 3:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully