וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט פארב בדרך לטמפה ביי

6.8.2008 / 10:39

לאחר שיחות אינטנסיביות החליט הקוורטרבק כי לא ימשיך בגרין ביי. המאמן מקארת'י: "הרכבת כבר עזבה את התחנה". מרשל מדנבר הושעה

עלילת ברט פארב רשמה הלילה (בין שלישי לרביעי) תפנית נוספת. לאחר יומיים של שיחות אינטנסיביות עם השחקן, חזרו ניו יורק ג'טס וטמפה ביי באקנירס לתמונה, ולאחר שפארב עצמו כבר הצהיר שהוא רוצה לשחק רק במינסוטה, נראה שיעשה את דרכו לאחת מהן, כפי הנראה לבאקנירס.

לאחר פגישתו עם מאמן הפאקרס מייק מקארת'י, פארב אמר כי מיצה את עצמו בגרין ביי. מקארת'י חיזק: "דיברתי אתו ושאלתי אותו אם הוא מוכן להתחייב במאת האחוזים לקבוצה. זה לא הרושם שקיבלתי". מקארת'י כבר הצהיר לפני מספר שבועות כי ארון רוג'רס הוא הפותח של הפאקרס, אולם בימים האחרונים, לאחר הגעתו של פארב לגרין ביי, אמר כי ייתן לקוורטרבק הותיק הזדמנות להיאבק על המשרה. פארב הבין כי לא בטוח שיפתח והחליט לנסות ולהמשיך את רצף הפתיחות שלו בליגה במקום אחר. מקארת'י סיכם: "הרכבת כבר עזבה את התחנה. או שיקפוץ עליה או שיילך למקום אחר". יש לציין כי לפני שנפגש עם מקארת'י, פארב סירב לשוחח עם הבאקנירס או הג'טס ומסרים ששלח למאמן טמפה ביי, ג'ון גרודן, היו בנוסח "אל תנסה ליצור אתי קשר". העסקה עם הקבוצה מפלורידה עשויה להיסגר כבר הלילה.

פינת הפלילים: ה-NFL השעתה את ברנדון מרשל, התופס של דנבר, משלושה משחקי ליגה ללא תשלום, לאחר שנעצר שלוש פעמים בשנה האחרונה, בהן פעם אחת על הכאת חברתו ופעם אחרת על נהיגה בשכרות. לפחות במקדונלד'ס הוא יכול להמשיך לאכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully