וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין הפועל פ"ת לשמעון אבוחצירא

6.8.2008 / 8:17

סוכנו של השחקן שוחח עם זאב זלצר, שהבטיח לפתור את המחלוקות אם השחקן יחזור להתאמן. הבלם בויה מבוקש בראן הצרפתית

פשרה זמנית בין שמעון אבוחצירא להפועל פתח תקווה. החלוץ חזר הבוקר (רביעי) להתאמן, לאחר שנערכה שיחה בין סוכנו של השחקן דדה חדד למנהל המקצועי זאב זלצר. זלצר הבטיח לשחקן כי אם יחזור להתאמן - הוא ידאג לכל ענייניו, כולל ביטוח, ובסופו של דבר יהיה חלק מהקבוצה.

אבוחצירא, בעצת סוכנו, התלבש ונכנס לאימון. בשלב זה עדיין לא ברור כיצד ייפתרו המחלוקות עם בית"ר טוברוק ואם השחקן יועבר בבקרת התקציבים. חדד מסר בתגובה: "אני סומך על זלצר בעיניים עצומות. שמעון חזר להתאמן, ואני מאמין שהמחלוקת עם טוברוק תיפתר במהרה".

בהפועל פתח תקווה מדווחים שנרשמת התקדמות גם בעניינו של הבלם מארק גורמן, שנחשב לאחד הצעירים המבטיחים בקבוצה ואף הוא הגיע מבית"ר טוברוק. המשא ומתן מול קבוצת האם שלו יימשך היום, כאשר בהמשך תיערך שיחה עם הבעלים של טוברוק אריק איזיקוביץ'.

העיתונים המובילים בצרפת מדווחים הבוקר כי ראן הצרפתית מעוניינת להחתים את הבלם הגנאי ג'ון בויה, שחתם על הסכם מחייב עם הפועל פתח תקוה. לפי אותם דיווחים, פתח תקוה מערימה קשיים על שחרורו. בויה יצא לשבועיים מבחנים בראן ואם יוחתם שם בסופו של דבר, המאמן אלי מחפוד יחתים שחקן זר אחר בעמדה הזאת. החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני עדיין פצוע ולא שב להתאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully