וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון יפתח בהרכב בית"ר

אסף שקד

4.8.2008 / 13:13

הקשר יעלה למשחק מול ויסלה קרקוב (21:45, ערוץ 2) במקום דאריו פרננדז הפצוע. ההנהלה סירבה לבקשת ברצלונה להחליף ביתיות

רגע האמת של בית"ר ירושלים הגיע: הקבוצה של יצחק שום, שרחוקה 90 או 120 דקות ממפגש כפול מול ברצלונה, תתייצב הערב (רביעי) מול ויסלה קרקוב (21.45, שידור ישיר בערוץ 2) כשעל הכף מונח הכרטיס לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. שינוי אחד כבר בוצע בהרכב הדאבליסטית הישראלית, כשמשה אוחיון יפתח במקום דאריו פרננדז הפצוע, שיפתח את המשחק על הספסל.

בבית"ר, שצועדת ביתרון של 1:2 מהמשחק בשבוע שעבר בטדי, מנסים להראות נינוחות, אם כי המתח ניכר גם אצל יצחק שום, שדיבר במסיבת העיתונאים בפולין, ואמר: "יהיה קשה מאוד לשתי הקבוצות לנצח. אני מקווה שמעבר לתוצאה נציג כדורגל טוב. השחקנים שלי יעשו כל מאמץ כדי לנצח".

אך מעבר לקלישאות הרגילות, העובדה שהטיסה של בית"ר התעכבה לא ממש משאירה את שום רגוע: "אנחנו נמצאים 24 שעות לפני המשחק ואין טעם בלהתעסק מה היה. אנחנו עושים את כל המאמצים להתכונן לקראת המשחק וזה מה שחשוב". על דרכה האירופית של בית"ר אמר שום: "היה לי ניסיון בליגת האלופות לא פעם ולא פעמיים. אני יודע עד כמה זה חשוב. כל הישג הוא חשוב לכדורגל הישראלי ולבית"ר זה עוד יותר חשוב, כי אין לנו מסורת גדולה באירופה".

מאמן בית"ר ירושלים נשאל על החשש שלו מ'אובר מוטיבציה' כשהשחקנים יודעים מי הקבוצה שממתינה בשלב הבא. "יש לנו מספיק מוטיבציה בגלל קרקוב. השחקנים שלי מקצועיים והקבוצה מקצועית, וזה לא משנה מול מי אתה משחק. מה שחשוב כרגע זה רק קרקוב".

מיכאל זנדברג לא מתרגש יותר מדי לקראת המשחק, כך לפחות הוא מקרין, ואמר הערב: "אני והשחקנים הוותיקים יותר בקבוצה רגילים לכאלה דברים ולמשחקים עם חשיבות כזו. עברנו דברים כאלה באירופה. בטח שזה לא לחץ, דריכות היא המילה הנכונה. מבחינתנו, הדבר הכי נכון לעשות יהיה להתגונן ולעלות למתפרצות. גם קרקוב יודעים את זה אז הם יבואו להתקיף כדי להבקיע שער. ננסה להבקיע שער אחד משלנו". על הקהל הפנאטי של ויסלה אמר הקשר: "קהל זה משהו שאנחנו רגילים אליו. הוא לא ילחיץ אותנו. קהל משולהב הוא משהו שדווקא יכול לדחוף אותנו". לאחר מסיבת העיתונאים ערכה אתמול הקבוצה את האימון המסכם באצטדיונה של ויסלה, והבוקר ערכה אימון קליל בפארק שליד המלון.

זנדברג יחזור להרכב, כשיפתח על חשבון טוטו תמוז. למעשה שום יפתח עם חמישה קשרים במערך יותר הגנתי מזה שפתח בטדי. עידן טל, שתיפקד כקשר שמאלי במשחק הראשון, ישחק הפעם במרכז הקישור ואילו זנדברג יפתח באגף שמאל. החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו יהיה החלוץ היחיד. כריסטיאן אלברז ספג מכה בגבו במהלך האימון ונטש אותו, אך למרות זאת יהיה כשיר לפתוח בהרכב. כ-200 אוהדי בית"ר יגיעו לתמוך בקבוצה. כ-150 מהם יגיעו בבוקר מפראג ואילו היתר יגיעו מבודפשט.

הרכב משוער בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, משה אוחיון, סבסטיאן אבראו.

סקורזה: "בינתיים בית"ר חזקה יותר"

עוד לפני ששום עלה על דוכן התקשורת בפולין, עשה זאת מאמן ויסלה קרקוב מאצ'יי סקורזה, שהקדים ואמר: "הפעם התור שלנו הוא להחזיר לאחר שספגנו בירושלים ובית"ר ניצחה. התוצאה בירושלים קובעת את הטקטיקה שלנו למשחק הזה. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשלים פערים ואנחנו צריכים לתקוף מההתחלה".

הקשר מארק זיינצ'וק, שהורחק בטדי לפני שבוע, יחסר כמובן לסקורזה, אך המאמן לא ממש נראה מודאג: "עבדנו קשה. היה לנו שבוע קשה כדי לפצות על חסרונו ואני חושב שהגענו לתוצאות טובות".

סקורזה התייחס גם לבית"ר, שהראתה הרבה אופי במשחק הראשון: "אפשר להגיד שלאחר המשחק הראשון בית"ר היא קבוצה חזקה יותר, אבל זו הייתה רק מחצית מהדרך. ניצב לפנינו משחק הגומלין ואני מקווה שהפעם נוכיח את ההיפך ושויסלה טובה יותר".

הרכב משוער ויסלה קרקוב: מאריוש פאבלק, מרצ'ין בצ'ינסקי, קלבר, פטר סינגלאר, פיוטר ברוז'ק, מאורו קנטורו, ראדוסלאב סובולבסקי, תומאש יירסאק, וויצ'ק לובודז'ינסקי, רפאל בוגוסקי, פאבל ברוז'ק.

בית"ר סירבה להחליף ביתיות עם ברצלונה

בית"ר ירושלים סירבה להחליף ביתיות עם ברצלונה, וזאת לאחר שקבוצת הפאר הספרדית ביקשה מהנהלת הקבוצה להחליף ביתיות ולקיים את המשחק ביום רביעי הבא בישראל ולא בספרד. ראשי בית"ר סירבו במהלך כל הימים האחרונים להגיב בנושא, אך ביום שלישי בלילה הודיעו לראשי ברצלונה כי הם אינם מעוניינים בהחלפת הביתיות. ויסלה קרקוב נענתה גם היא בשלילה להצעת הספרדים והודיע גם היא כי אין בכוונתה להחליף ביתיות.

מה שברסה כן הצליחה להשיג זה לדחות את קיום המשחק מיום שלישי ה-12 באוגוסט ליום רביעי הבא ה-13 באוגוסט.

עדכון אחרון: 6.8.08, 13:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully