וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקריית שמונה מודאגים ממצבו של עומר פרץ

יצחק סולומון

5.8.2008 / 21:14

בקבוצה של מישל דיין מתחילים לחשוש מזמן ההחלמה לו יזדקק החלוץ הצעיר. שמו של ליאור אסולין עלה כמועמד להחליפו. ירו בלו מחלים

חשש בעירוני קריית שמונה מכך שהחלוץ, עומר פרץ, ייאלץ להיעדר תקופה ארוכה מהמגרשים עקב הפציעה ממנה הוא סובל. אתמול נבדק הכדורגלן אצל ד"ר בצלאל פסקין, שקבע כי פרץ צריך לנוח לפחות שלושה שבועות. גורמים בקריה חוששים שתקופת ההיעדרות שלו תהיה ארוכה יותר.

בקריית שמונה כבר חושבים על אופציות חלופיות והעלו היום (שלישי) את שמו של חלוץ הפועל תל אביב, ליאור אסולין, כמי שמועמד להחליף את פרץ, במידה ויתברר כי לא יעמוד לרשות הקבוצה בתקופה הקרובה. גורם בקריה: "הפציעה של עומר מדאיגה, אבל לא צריך למהר ולהיכנס לפאניקה. כמו שנתנו לירו בלו את הזמן להחלים, כך נאפשר לו להתאושש". פרץ סובל מעומס רב על רגליו והוא אינו צפוי לשחק בשבוע הבא מול ליטקס לובץ הבולגרית בגביע אופ"א.

מי שהתאושש בצורה מדהימה הוא החלוץ הניגרי, ירו בלו, שחזר היום להתאמן לאחר חצי שנה בלי כדורגל. בלו הפתיע אפילו את רופאיו, כאשר החלים מוקדם מהצפוי. בשלב זה הוא עורך אימוני ריצה בלבד ובקרוב הוא אמור לעבור לאימונים רגילים עם חבריו. "ההרגשה נפלאה, הכדורגל היה חסר לי, אני מודה לאנשי קריית שמונה שדאגו לי", אמר בלו.

מי שערך היום (שלישי) אימון בכורה היה הקשר הקונגולזי, לוקאלו אמורו הרמן,שקיבל אישור להתאמן, לאחר שבבדיקה הראשונית נמצאו ממצאים מחשידים בלבו. את הבדיקה השנייה הוא עבר בהצלחה. הקונגולזי הגיע ארצה על תקן של קשר אחורי, אבל גורמים בקבוצה סבורים כי הוא קשר התקפי. "זה לא מה שאנחנו מחפשים", אמרו. מחר אמור להצטרף הקשר הברזילאי, דאגלאס סילבה, אחריו עוקב המאמן מישל דיין כבר תקופה ארוכה. הקשר עבאס סוואן ייעדר ממשחק גביע הטוטו ביום שישי מול הפועל תל אביב, עקב כרטיסים צהובים מהעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully