וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז מאבדים ג'ובה

5.8.2008 / 12:53

ניו יורק הפסידה בטקסס 9:5, צ'מברליין נפצע ונשלח לבדיקות. הפסדים גם לטמפה ביי, בוסטון ומינסוטה, מכות בדאג-אאוט של מילווקי

טקסס - ניו יורק יאנקיז 5:9

באינינג התשיעי חבט מרלון בירד, שנמצא בתקופה טובה, לגראנד סלאם על דמאסו מארטה וניצח את המשחק, אבל מלבד ההפסד קיבלה ניו יורק את הבשורה הרעה כבר באינינג החמישי. ג'ובה צ'מברליין נטש במהלך האינינג בגלל כאבים בכתף, והוטס בחזרה לניו יורק לבדיקות. הוא יחמיץ את הפתיחה הבאה של הקבוצה ואולי יותר. גם מריאנו ריברה פצוע (כאבי גב) ולא היה שמיש לילה שני ברציפות. מייקל יאנג, מרלון בירד ודייויד מרפי חבטו להומרים בריינג'רס, אדי גווארדאדו זכה בניצחון. ג'ייסון ג'יאמבי, קסאווייר ניידי ורובינסון קאנו הלכו רחוק בניו יורק.


טמפה ביי - קליבלנד 5:2

קליף לי ממשיך לשטוח את טיעוניו לסיי יאנג, ועם שבעה אינינגים מוצלחים השתווה לברנדון ווב ורשם ניצחון מספר 15 העונה. מבחינת הרייז, הם ממשיכים ליהנות מהבינוניות של בוסטון ושל היאנקיז ולהוביל בפער של שלושה משחקים את המזרח. דייויד דלוצ'י ואסדרובאל קבררה עם הומרים לקליבלנד, רפאל פרז עם השמירה. הפסד למאט גארזה.


קנזס סיטי - בוסטון 3:4

גיל מש הגיש שישה אינינגים והכיש תשעה חובטים, ג'ואקים סוריה הצליח בקושי לשמור על היתרון והרויאלס פתחו את סדרת הבית עם הרד סוקס בניצחון. שישה אינינגים לקליי בוכהולץ בהפסד, הומר לאלכס גורדון ברויאלס.


לוס אנג'לס איינג'לס - בולטימור 5:6

הקארמה הרעה המשיכה לעבוד על הבולפן של האיינג'לס, שהגיעו לאינינג התשיעי ביתרון מבטיח 1:5. אז החל עוד מפגן בושה של סקוט שילדס שספג שתי ריצות, וגם פרנקי רודריגז לא עשה את מה שהוא יודע (או בעצם, כן עשה את מה שהוא יודע לפעמים - לאבד את זה לגמרי), ספג שתיים משלו והאוריולס השוו ל-5:5. למזלם של קיי-רוד ואנהיים, ג'ורג' שריל לא היה מדהים בתחתית האינינג הוליך את שון פיגינס על בסיסים מלאים וסידר ניצחון לרודריגז. הומר מספר 19 העונה לולאדימיר גררו.


סיאטל - מינסוטה 6:11

הטווינס היו נחושים להמשיך את המומנטום שהעלה אותם לראש בית המרכז, ובמשך שישה אינינגים נראה היה שזה עובד להם. אבל אז בא אינינג שביעי מטורף שבו רשם ראול איבנייז גראנד סלאם ושישה ריביז, המארינרס שמו על הלוח לא פחות מעשר ריצות והפכו פיגור 6:1 לניצחון. רוי קורקוראן עם הניצחון, בריאן באס עם ההפסד, ניק פונטו עם הומר למינסוטה. בעקבות ההפסד של מינסוטה חזרה שיקגו וייט סוקס למקום הראשון במרכז, כשלשתיים מאזן דומה.


טורונטו - אוקלנד 1:6

קליף לי לסיי יאנג? הצחקתם את רוי האלאדיי, שעם שמונה ושמונה וניצחון 13 העונה ממשיך לרוץ קדימה. בובי קרוסבי עם הומר לאוקלנד, שון גאלאגר עם ההפסד.

ילדים, לא לריב

סינסינטי - מילווקי 3:6

ג'יי ברוס חבט להומר, ברונסון ארויו היה עלא כיפאק עם שישה ושישה ופרנסיסקו קורדרו שמר בהצלחה, אבל את האקשן האמיתי סיפקו הברוורס בדאג-אאוט, כשבאינינג השביעי ירד המגיש של מילווקי, מני פארה, לספסל ולפתע מצא את עצמו נדחף על ידי פרינס פילדר. "אם אתם רוצים לדעת מה נאמר שם, לא תקבלו תשובה", אמר מאמן הברוורס נד יוסט, "זה בינינו ויישאר בקבוצה. זו לא הפעם הראשונה שזה קורה ולא האחרונה". מוקדם יותר העונה הלמו מני רמירז וקווין יוקיליס זה בזה על ספסל בוסטון. הומרים לריאן בראון ומייק קמרון, הפסד לפארה במילווקי.


שיקגו קאבס - יוסטון 2:0

הקאבס לא הצליחו להפעיל מבערים בבית דווקא מול האסטרוס, כששתי הפסקות גשם גרמו לבסוף למשחק להיות מופסק אחרי שמונה אינינגים. בריאן מולר הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון, חמישה ושבעה לריאן דמפסטר בהפסד. שמירה ללה-טרוי הוקינס.


אריזונה - פיטסבורג 7:13

דני הארן לא זרח וספג ארבע ריצות חובה, אבל עם שישה ושמונה ותמיכה התקפית רחבה זכה בניצחון. הומר למארק ריינולדס ושלוש חבטות לכריס יאנג. הומרים לדאג מינטקביץ' ולג'ייסון מייקלס בפיטסבורג, הפסד לג'ייסון דייויס.


במשחקים נוספים ב-NL:

קולורדו - וושינגטון 9:4
סן פרנסיסקו - אטלנטה 2:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully