וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד רבאח קיבל את השחרור לעראבה

יצחק סולומון

5.8.2008 / 10:10

יו"ר בני סכנין מאזן גנאים נכנע ללחצים ונתן אוקיי למעבר המגן, שעדיין מתלבט, לעולה החדשה לליגה א'. בורטי נפרד מהקבוצה וחזר לגאנה

יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, נכנע אמש (שני) ללחצים עליו בחודש וחצי האחרונים, והסכים לשחרר את המגן הותיק, עבד רבאח, לקבוצת אחווה עראבה, העולה החדשה לליגה א', שמתכוונת להסתער על כרטיס העלייה לליגה הלאומית. מיד עם עליית הקבוצה לליגה א', נעשתה פנייה לבן הכפר, עבד רבאח, אלא שגנאים, סירב בתוקף לשחרר את השחקן, לו חוזה בסכנין לעונה הקרובה. גם המאמן פרדי דוד הטיל וטו על המהלך.

ההצעה של עראבה מדברת על חוזה לארבע שנים כשחקן פעיל, אימון הקבוצה כאשר יפרוש מכדורגל, וכן אפשרות לסדר לשחקן עבודה במועצה המקומית במקצועו, מהנדס. רבאח הודה בפני חבריו לקבוצה כי הוא מתלבט. "אני צריך לחשוב על העתיד שלי", אמר להם, אבל הבהיר "אני מכבד את מאזן ואת אנשי עראבה. מה שיסגרו ביניהם מקובל עלי".

יש הטוענים שמעורבותו של רבאח בפרשת הדיוטי פרי, לפני הטיסה למשחק מול לה קורוניה הספרדית, הפשירה את הוטו המוחלט של גנאים בנושא השחקן. היו"ר סירב לפרט למה שינה את החלטתו.

ובנושא אחר: הקשר הגנאי, ברנארד בורטי, סגר אמש את ענייניו בסכנין, ועלה הבוקר על המטוס, בדרך חזרה לגאנה. בורטי הגיע על תקן של הבטחה גדולה, אבל לא הצליח להתאקלם מקצועית, וביקש להשתחרר בטענה של בעיות אישיות. "נקשרתי למקום, חבל שדברים לא הסתדרו", אמר בורטי לפני שחזר לגאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully