וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאמין שאביא את מכבי לגמר היורוליג"

קרלוס ארויו מאושר מהצטרפותו לצהובים ("שמעתי שת"א עיר יפהפייה"), מרוצה מהשכר ("הבטחתי את עתידי הכלכלי"), ומבטיח: "אני בא לעבוד קשה"

רק בעוד כחודש וחצי ינחת בישראל קרלוס ארויו, שחקן הרכש החדש של מכבי תל אביב, אולם אם לשפוט על פי דברים שאמר לפני דקות אחדות בחיבור טלפוני מיוחד מפורטו-ריקו, הוא כבר מתקשה להסתיר את התרגשותו. "אני והמשפחה שלי מאוד מרוצים מהחתימה במכבי", מספר ארויו. "מכבי עניינה אותי גם בעבר, ואני שמח שהצלחנו להגיע להסכם. הגעתי לפרשת דרכים בקריירה שלי, ואני מאושר מההזדמנות שנפתחה בפני עם מכבי. הייתי מרוצה ממה שהאנשים שם אמרו לי. רציתי להפוך לשחקן מוביל בקבוצה מליגה טובה, קבוצה שאוכל להוביל לתארים, ואת מכבי אני מאמין שאוכל להוביל לגמר היורוליג ולאליפות בישראל. היה חשוב לי להפוך לשחקן מוביל של קבוצה ששואפת לזכות בתארים, ובעיקר היה לי חשוב לתרום יותר ממה שתרמתי בשבע השנים האחרונות שלי ב-NBA. כמובן שאני גם מרוצה מכך שיכולתי להבטיח את העתיד שלי ושל המשפחה שלי מבחינה כלכלית".

מה שמעת על מכבי?

"דיברו איתי הרבה על מכבי. אני מבין שתל אביב היא עיר יפהפייה, על הים, וכולם שם מדבר אנגלית. לכן תהליך ההסתגלות יהיה קל יותר. יש לי רצון לקחת את הקבוצה הזו לאליפות. אגיע חודש או חודש וחצי לפני המשחק הראשון ואתחיל לעבוד קשה. הדבר היחיד שמדאיג אותי הוא איך הבת שלי תסתדר שם".

לפני מספר שבועות הערכת שבסופו של דבר תישאר ב-NBA. מה השתנה מאז?

"באמת דיברתי עם לא מעט קבוצות. דיברתי עם דנבר, מיאמי, סקרמנטו, סן אנטוניו, גולדן סטייט ואחרות, אבל לא הייתי מרוצה מההצעות. לא ידעתי כמה אשחק שם, ובמכבי אני יודע שאשחק הרבה. באופן כללי, ההצעה של מכבי הייתה הכי טובה. אגב, גם קבוצות מספרד, איטליה ורוסיה פנו אלי, מבלי להיכנס לשמות. אבל החלטתי שמכבי זה מה שאני רוצה. הצטרפתי לקבוצה עם הרבה מסורת, שמשתתפת ביורוליג, ושנתנה לי להרגיש מאוד בנוח. אני חושב שזה מהלך טוב לקריירה שלי. מעבר לכך, עוד לא סגרתי את הדלת חזרה בפני ה-NBA. יש לי סעיף בחוזה שמאפשר לי לצאת חזרה לארה"ב בכל קיץ, וזה היה חשוב מאוד מבחינתי".

מה אתה יודע על הכדורסל האירופאי?

"אני יודע שכישרונות הכדורסל באירופה גדולים מאוד ושהיורוליג היא הליגה השנייה בטיבה בעולם, אחרי ה-NBA. הכרתי את מכבי לעומק אחרי משחק הראווה שלהם מול הניו יורק ניקס, הם קיבלו בארה"ב הרבה כבוד. ראיתי גם משחקים של קבוצות אירופאיות אחרות מול קבוצות אמריקאיות, והאירופאיות לא נפלו מהן".

לא מעט שחקנים בולטים עזבו הקיץ את ה-NBA לאירופה. אתה רואה את הנדידה הזו נמשכת גם בשנים הקרובות?

"כן, בהחלט. אני מבין שהרבה שחקנים רוצים לעבור לאירופה, ולהערכתי יותר ויותר שחקנים יעברו לשם בעתיד. היורו חזק יותר מהדולר וזה משמעותי. מעבר לכך – לא מעט קבוצות NBA מפחדות לקחת התחייבויות כספיות ארוכות-טווח, בגלל שבעוד שנתיים שחקנים גדולים כמו לברון ג'יימס יהפכו לחופשיים, כך שהן מנסות לשמור על כמה שיותר כסף פנוי וכמה שפחות התחייבויות".

למה תתגעגע בארה"ב?

"לחיים הנוחים, אבל עדיין לא הגעתי לתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully