וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: רוזן וקאסום עדיין בדרך החוצה

4.8.2008 / 22:13

חוזהו של הראשון לא עבר בבקרה. לקאסום יובהר: עדיף שתחפש קבוצה אחרת. עזריאל יעבור בבקרה עד יום חמישי. אלמקייס לא צפוי לחתום

יוסי רוזן ואחמד קאסום עדיין לא הגיעו לסיכום עם הפועל פתח תקוה, ונראה כי הם לא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. כבר ביום חמישי דווח כי השניים לא בתוכניות של הקבוצה לעונה הבאה, והערב אמר בכיר במועדון: "שום דבר לא השתנה בשבוע האחרון. לא הייתי בונה על זה שהם יישארו בקבוצה".

רוזן לא עבר בבקרת התקציבים ולקאסום, שמחזיק בחוזה, יובהר כי עדיף שיחפש קבוצה אחרת. רוזן מועמד למספר קבוצות בליגה הלאומית, בקאסום מעוניינת בני סכנין.

החלוץ אלנתן סלמי עבר היום בבקרת התקציבים לאחר שהתאמן עם הקבוצה במהלך ההכנות אך נפצע בשלב מאוחר יותר. כימו כן, מנכ"ל הקבוצה אפי צפריר אמר כי חוזהו של החלוץ חן עזריאל צפוי לעבור בבקרה עד יום חמישי. בין הצדדים מפרידים פערים כספיים קטנים.

המגן הנבחן עומרי אלמקייס לא צפוי לחתום בקבוצה והוא ישוחרר. הנבחן מאייאקס אמסטרדם, שי זכאי, הרגיש לא טוב לאחר האימון השני שערך בקבוצה, ביקש לצאת החוצה ומאז נעלמו עקבותיו ונותק הקשר עימו. המאמן, אלי מחפוד: "שחררתי אותו באמצע האימון והוא התחיל להקיא. מאז הוא לא חזר ולא נוצר עימו קשר".

המנהל המקצועי זאב זלצר, שחזר מכנס ניתוח משחקי היורו בגרמניה, בו השתתף גם מאמן הנבחרת הגרמנית ביורו, יואכים לאב, אמר: "ניתחנו את כל המשחקים, התמקדנו בעיקר בטקטיקה, כושר גופני והכנות של הנבחרות. היו סדנאות עבודה ומאוד נהניתי. המסקנות יפורסמו על ידי ההתאחדות הגרמנית בשלב מאוחר יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully