וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: טומי מולר נילסן מונה למנהל ספורטיבי

אייל בן יעקב

4.8.2008 / 21:00

בנו של מאמן הנבחרת לשעבר ישמש גם כסקאוט ראשי. הקבוצה גברה 0:2 על הפועל כפ"ס במשחק אימון, מתיאוס: "בחצי השני שיחקנו בלי ראש"

מכבי נתניה הודיעה היום (שני) כי טומי מולר נילסן מונה למנהל הספורטיבי ולסקאוט הראשי של המועדון. נילסן, 47, בנו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר ריצ'רד מולר נילסן, אמור למסד את מערך הסקאוטינג במועדון. הוא צפוי לנחות הלילה בישראל, ולצאת בסוף השבוע לעקוב אחרי יריבת הקבוצה בגביע אופ"א, צ'רנו מורה וארנה, שתתמודד במשחק חוץ מול פירין, במחזור הראשון של הליגה הבולגרית. כמו כן, נילסן יסייע בבניית תשתית וקו מקצועי למחלקת הנוער ויסייע לשיפור קשרי החוץ של מכבי נתניה.

נילסן לא נהנה מקריירה מרשמה במיוחד כשחקן. הוא שיחק במהלכה באודנסה, קיובנבנס ו-B1909 הדניות. לאחר פרישתו הוא שימש כמאמן ראשי ועוזר מאמן במספר קבוצות דניות. בין השנים 1997-2000, שימש מולר נילסן כעוזר המאמן של וולטר סמית ולאחר מכן דיק אדבוקאט בגלאזגו ריינג'רס. ב-2001 שימש בתפקיד דומה באברדין.

לאחר מכן שב לדנמרק ועבד שוב בקבוצות מקומיות. קבוצתו האחרונה בדנמרק הייתה ויבורג, ממנה פוטר ב-2007. בעונה שעברה, היה מולר נילסן אחד האחראים להבאתו של תמיר כהן ממכבי נתניה לבולטון. נילסן ביקר מספר פעמים במשחקי מכבי נתניה, ותיווך בהעברת הקשר לקבוצה מהפרמיירליג, בה שימש כסקאוט.

0:2 לנתניה על כפר סבא במשחק אימון

נתניה גברה הערב 0:2 על הפועל כפר סבא במשחק אימון. ברוך דגו העלה את סגנית האלופה ליתרון ראשון בדקה ה-14, יחיאל צגאי כבש את השני לנתנייתים בדקה ה-38. הרכב הקבוצה כלל את ה-11 שלא שותפו בשבת מול אח"י נצרת: גל ניר, אוראל דגני, גולן חרמון, מעוז סמיה, טל מעבי, אלמוג כהן, יחיאל צגאי, שניר גואטה, קווין פריינטה, ברוך דגו ואלון וייסברג.

מאמן הקבוצה, לותר מתיאוס, לא נשמע מסופק במיוחד בסיום המשחק: "המחצית הראשונה היתה בסדר, בשניה שיחקנו בלי ראש. כשאתה מוביל 0:2 אתה צריך לשחק סבלני, לשמור על הכדור ולהבקיע את השלישי, וזה היה חסר לי במחצית השניה".

מתיאוס התייחס גם לקווין פריינטה, הנבחן הצרפתי. "פריינטה נמצא איתנו מספר אימונים ונתן את הכל, רואים שהוא שחקן מוכשר", אמר המאמן, "שחקנים צריכים משחקי אימון, יש לנו הרבה צעירים וכולם רוצים לתת את הטוב ביותר. הם כנראה היו טיפה עייפים אבל צריכים ללמוד לשחק 90 דקות כמו במחצית הראשונה".

לגבי חיזוק עתידי אפשרי אמר מתיאוס: "אני חושב שיש לנו שחקנים מקצוענים. טאזמטה עדיין פצוע, חרמון רק חזר מפציעה, וגם דגו שהחסיר שבועיים עדיין לא בכושר מלא. הבנתי עכשיו את הבעיה שלו, שהוא נמצא מספר שעות כל יום בדרכים בדרך לאימון וחזרה. זה דבר שנצטרך לעזור לו בו".

ברוך דגו אמר כי "זה בסך הכל המשחק המלא הראשון שלי, ואני שמח שהתחלתי ברגל ימין היום. בכל משחק אני רוצה לנצח, אנחנו עובדים קשה ויש לנו עוד הרבה דברים לתקן, אבל בדיוק בשביל זה יש משחקי אימון כמו היום. אנחנו נמשיך לעבוד קשה גם בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully