וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך ליריאנו

4.8.2008 / 17:30

פרנסיסקו ליריאנו שב להגיש, מינסוטה ניצחה את קליבלנד 2:6 ועלתה לפסגת ה-AL מרכז. הקאבס בורחים, המטס ממשיכים להידרדר

מינסוטה - קליבלנד 2:6

זה היה ערב של שמחה כפולה לטווינס. פרנסיסקו ליריאנו, המגיש הצעיר, המוכשר ורווי הפציעות, חזר לגבעה לאחר שפתח בשלושה משחקים בלבד העונה, דפק הופעה יפה של שישה וחמישה וניצח את הבכורה המחודשת שלו. אבל הבשורה המשמעותית יותר עבור מינסוטה הגיעה מקנזס סיטי, שם ריטשו הרויאלס את הוייט סוקס 3:14, ניצחון שמשמעותו מהפך במרכז: מינסוטה עוברת למקום הראשון, חצי משחק מעל שיקגו. דנארד ספאן וברנדן האריס עם הומרים לטווינס, בן פרנסיסקו עם אחד לאינדיאנס ומאט גינטר עם ההפסד.


ניו יורק יאנקיז - לוס אנג'לס איינג'לס 9:14

זה לא משחק ששתי הקבוצות ירצו לזכור, כשקרקס שלם של טעויות מאמנים והגנה הביא אותו לתוצאה גבוהה לאחר פתיחה תמימה למדי. ג'ון לאקי נראה משייט לניצחון קל, אבל ביתרון 1:5 באינינג החמישי נתן שלוש ריצות, היאנקיז צימקו ל-5:4 וכאן החל הבלגאן. באינינג השביעי שמה ניו יורק ארבע ריצות על הלוח, שלוש מהן מהומר של קסאווייר ניידי (משחק קריירה של הומר, ארבע חבטות ושישה ריביז) ועלתה ל-5:8. גמור? לא, כי ג'ו ג'ירארדי החליט להעלות את אדוואר רמירז שמילא את הבסיסים. אפשר היה לצפות שבתחתית השמיני, כשיש עוד אאוט אחד להשיג, ג'ירארדי יעלה במצב הזה את מריאנו ריברה, אבל הוא השאיר את רמירז. התוצאה? גראנד סלאם של מארק טשיירה הביא את האיינג'לס ל-8:9. גמור? הקרקס רק התחיל, כשהגנת האיינג'לס עשתה את כל מה שצריך כדי להוציא את סקוט שילדס מגוחך. שילדס נכנע לשלוש שגיאות מביכות של ההגנה, היאנקיז רשמו שש ריצות וסגרו עניין. הומר ראשון לאיבאן רודריגז בניו יורק, רמירז עם אחד הניצחונות הכי מגעילים בהיסטוריה למגיש.


טמפה ביי - דטרויט 5:6

עוד פארסה הייתה בטרופיקנה פילד. ביתרון 1:3 לטייגרס באינינג השמיני נכנס קייל פרנסוורת' והרשה שני הומרים, לבי ג'יי אפטון ולאריק הינסקי, וככה פתאום הייתה התוצאה 3:4 לרייז. אבל אז הרשה טרוי פרסיבל הומר משווה לקרטיס גרנדרסון, ובאינינג התשיעי השוו הטייגרס ל-4:4. דטרויט חזרה להוביל, אך אויה, הנה נכנס לו פרננדו רודני האפסוס למשחק. מה לא בסדר, ילדים, בתמונה הזו? רודני הרשה שתי ריצות, הרייז ניצחו באינינג העשירי ושמרו על יתרון בן שלושה משחקים מבוסטון. טרבר מילר עם הניצחון.

בוסטון - אוקלנד 2:5

אצל הרד סוקס הכל היה יותר רגוע, עם סוויפ שהשלימו על האייז החלשים. שישה ושמונה לדייסקיי מאטסוזקה, שמירה מספר 31 העונה לג'ונתן פפלבון. הומר לדריק בארטון באוקלנד, הפסד לדאלאס בריידן.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 3:14

הרויאלס עשו את העבודה בשביל הטווינס, וכמו הערב שלפני כן, לא ריחמו על מגישי הגרביים. מייק אבילס וחוזה גיין חבטו להומרים, זאק גריינקי זכה בניצחון קל. קלייטון ריצ'רד עם ההפסד.


יתר המשחקים ב-AL:

טקסס - טורונטו 4:8
סיאטל - בולטימור 4:8

NL: ביוסטון הייתה לנו בעיה

יוסטון - ניו יורק מטס 0:4

15 שנים. זה פרק הזמן שבו לא טאטאו האסטרוס את המטס בסדרה, ועכשיו זה הגיע. רנדי וולף טיגן שבעה חובטים בחמישה אינינגים, טיי וויגינטון חבט להומר והמטס לא מצליחים להתרומם. בנוסף, ספגה ניו יורק מכה נוספת כשבילי וגנר ייאלץ לעבור בדיקת MRI בידו וג'ון מיין נכנס לרשימת הפצועים בשל פגיעה בכתף. אוליבר פרז נחל את ההפסד.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 0:5

הקרדינלס הפסידו, הברוורס הפסידו והקאביז נושמים לבדם את אוויר הפסגה עם טווח בטיחות של חמישה משחקים ממילווקי ושישה מסט. לואיס. אלפונסו סוריאנו, אראמיס רמירז וריד ג'ונסון חבטו להומרים, שיקגו שמה שלוש ריצות על הלוח בתחתית האינינג השמיני לאחר שהפייראטס השוו עם שלוש משלהם במעלה האינינג, צ'אד גאודין זכה בניצחון וקרלוס מרמול בשמירה. הפסד ראשון במדי הפייראטס לקרייג הנסן, הומרים לאנדי לה-רוש ולברנדון מוס.


פלורידה - קולורדו 3:2

בריאן פואנטס, הקלוזר של הרוקיז, הכניס את עצמו למצב לא נעים באינינג התשיעי, אבל נחלץ מספירה מלאה על בסיסים מלאים והשיג שמירה שהקנתה לרוקיז ניצחון בסדרה. 5.1 אינינגים ושמונה חשמולים לגלנדון ראש מקולורדו, ניצחון לטיילר בוכהולץ והפסד לסקוט אולסן. ג'ו נלסון עם ההפסד, הומר למייק ג'ייקובס מהמארלינס.


אטלנטה - מילווקי 0:5

חורחה קמפיו עבד היטב על חובטי הברוורס והוציא אותם מהמשחק עם שבעה אינינגים משובחים שכללו שישה חשמולים. שישה וארבעה לבן שיטס בהפסד שמרחיק את הברוורס מהפסגה.


לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 3:9

שישו ושמחו. מני רמירז חבט להומראן ה-512 שלו בקריירה ונכנס לרשימת 20 הגדולים בכל הזמנים, במשחק מצוין שבו רשם ארבע חבטות. מאט קמפ רשם הומר משלו, קורי וייד ניצח והדודג'רס הרוויחו היצמדות מחודשת לדיאמונדבקס, עם משחק אחד בלבד מאחור. סטיבן דרו עם הומר לאריזונה, דאג דייויס עם ההפסד.


סט. לואיס - פילדלפיה 5:4

ארבע ריצות של הפיליז על הבולפן הגרוע של הקרדינלס היקנו להם ניצחון בסדרה ולא פחות חשוב מכך - מקדמה של 2.5 משחקים על פלורידה ושלושה משחקים על המטס. צ'ייז אטלי ושיין ויקטורינו עם הומרים לקרדינלס, צ'אד דרבין עם הניצחון ובראד לידג' עם השמירה. חיימה גרסיה עם ההפסד, הומרים לטרוי גלאוס ולריאן לודוויק מהציפורים האדומות.

יתר המשחקים:

וושינגטון - סינסינטי 2:4
סן דייגו - סן פרנסיסקו 1:4 (ניצחון 352 לגרג מדוקס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully